گوشی های میان رده آینده سامسونگ نشانه هایی از معرفی را نشان می دهند

اکنون که سامسونگ گوشی‌های پرچمدار خود را برای سال جاری عرضه کرده است، در حال آماده شدن برای معرفی تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده است. قبل از عرضه گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در نیمه دوم سال جاری، سامسونگ گلکسی A35 و گلکسی A55 را عرضه خواهد کرد و هر دو گوشی اکنون نشانه هایی از نزدیک شدن به عرضه خود را نشان می دهند.

گلکسی A35 و گلکسی A55 ممکن است در چند هفته آینده در هند عرضه شوند

گلکسی A35 و گلکسی A55 در مکان هایی مشاهده شده اند که معمولاً تلفن ها قبل از رسمی شدن ظاهر می شوند. هر دو گوشی هوشمند به ترتیب با شماره مدل‌های SM-A356E/DS و SM-A556E/DS در پایگاه‌داده وب‌سایت گواهی BIS هند (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده‌اند.

این بدان معناست که هر دو گوشی که در هند عرضه می شوند، دارای اتصال 5G و اسلات دو سیم کارت خواهند بود. گلکسی A35 نیز در وب سایت سامسونگ برای امارات مشاهده شده است. طبق معمول، این لیست ها هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات گوشی های آینده نشان نمی دهند.

صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی A35 وب سایت امارات متحده عربی - چیکاو

مشخصات گلکسی A35 و گلکسی A55

انتظار می‌رود که گلکسی A35 و گلکسی A55 ویژگی‌هایی را به همراه داشته باشند که قبلاً فقط در تلفن‌های رده بالای سامسونگ دیده می‌شد. به عنوان مثال، تصاویر فاش شده از گلکسی A55 نشان می دهد که این دستگاه اولین دستگاه از سری گلکسی A خواهد بود که دارای قاب فلزی است.

گلکسی A55 همچنین دارای تنظیمات دوربین سه گانه خواهد بود. همچنین از پردازنده Exynos 1480 با پردازنده گرافیکی Xclipse 530 استفاده می کند که از معماری RDNA2 AMD استفاده می کند. این دستگاه دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین پشتی اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی A35 با پردازنده Exynos 1380 مشاهده شد که در گلکسی A54، گلکسی F54 و گلکسی M54 استفاده شده است. این گوشی همچنین دارای حداقل 6 گیگابایت رم است و دارای یک دوربین ارتقا یافته در قالب یک دوربین عقب 50 مگاپیکسلی است. همچنین طراحی به روز شده ای خواهد داشت که دارای حاشیه های نازک تر و بریدگی نمایشگر به شکل سوراخ برای دوربین سلفی است. گلکسی A34، دارای یک بریدگی نمایشگر U شکل است. گلکسی A35 و گلکسی A55 دارای عنصر طراحی «جزیره کلید»، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی هستند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.