یادآوری: به‌روزرسانی One UI 6.1 در این ماه برای دستگاه‌های منتخب ارائه می‌شود

سری Galaxy S23 سال گذشته با نسخه 5.1 One UI عرضه شد. سامسونگ زمان را برای آوردن آن به دستگاه‌های دیگر تلف نکرد: One UI 5.1 برای دستگاه‌هایی مانند Galaxy S22 و Galaxy Z Fold 4 قبل از عرضه گلکسی S23+، S23 و S23 Ultra به قفسه‌های خرده‌فروشی عرضه شد.

قبل از One UI 5.1، سامسونگ به طور سنتی به‌روزرسانی‌های One UI را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر پس از اینکه پرچم‌دار معرفی شده با آن برای خرید در دسترس قرار گرفت، منتشر کرد و با One UI 6.1، این شرکت به آن سنت بازگشت.

گلکسی اس 24 در 31 ژانویه در سرتاسر جهان عرضه شد و با توجه به اینکه فوریه در آینه دید عقب ما قرار داشت و چند روز مانده به ماه مارس، S24، S24+ و S24 Ultra تنها دستگاه هایی هستند که از One UI 6.1 استفاده می کنند.

آنهایی که دارای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط One UI 6.1 هستند چقدر دیگر باید صبر کنند؟ خوب، در صورتی که آن را از دست دادید، همانطور که سامسونگ در یک بیانیه مطبوعاتی در ماه فوریه فاش کرد، این به‌روزرسانی در ماه جاری برای دستگاه‌های منتخب منتشر می‌شود.

One UI 6.1 برای گوشی های هوشمند قبل از سال 2024 تقریباً آماده است

سامسونگ تاریخ انتشار مشخصی را اعلام نکرد، که برای دوره انتشار مطبوعاتی در مورد به‌روزرسانی‌های جدید رابط کاربری One UI است، و در ابتدا، این شرکت به سادگی گفت که One UI 6.1 در نیمه اول سال 2024 برای دستگاه‌های قدیمی‌تر عرضه خواهد شد.

این ممکن است تلاشی از سوی سامسونگ برای پایین آوردن انتظارات ما باشد تا بتواند بعداً وقتی کار را زودتر از موعد انجام می‌دهد ما را تحت تأثیر قرار دهد، یا فقط به زمان بیشتری نیاز دارد تا مطمئن شود ویژگی‌های هوش مصنوعی One UI 6.1 در همه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده به خوبی کار می‌کند.

در هر صورت، این به‌روزرسانی برای عرضه در ماه جاری آماده است، حداقل برای گوشی‌ها و تبلت‌های پرچم‌دار سامسونگ که در سال 2023 راه‌اندازی کرد (S23، S23+، S23 Ultra، S23 FE، Z Fold 5، Z Flip 5 و Galaxy Tab S9). م

شخص نیست که سایر دستگاه‌ها چه زمانی آن را دریافت می‌کنند، اگرچه می‌توانیم فرض کنیم که زمانی که پرچمداران 2023 پرش کردند، دوره انتظار برای آنها نسبتاً کوتاه‌تر خواهد بود، به خصوص که اکثر آنها هیچ یک از ویژگی‌های هوش مصنوعی را دریافت نخواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.