One UI 6.1 گلکسی S24 رابط کاربری برنامه ضبط صدا را به هم ریخت

به ازای هر چند ویژگی جدید و تغییرات فوق‌العاده در One UI 6.1، یکی وجود دارد که باعث می‌شود به این فکر کنم که سامسونگ به چه فکر می‌کرد.

یکی از این مشکلات مربوط به ویژگی Notification Categories است، که One UI 6.1 آن را در پشت یک منوی جدید و مسلماً بی فایده پنهان می کند که فقط این ابزار فوق العاده مفید و ساده را به صورت غیرضروری مبهم می کند. به خصوص برای کاربران جدیدی که ممکن است از وجود این ویژگی خبر نداشته باشند.

اما، به هر حال، در اینجا یک تغییر دیگر در One UI 6.1 وجود دارد که من به سادگی آن را نمی فهمم و من را با مشکل مواجه می کند. این ویژگی مشابه دسته‌های اعلان است، یعنی یک ویژگی اصلی که قبلاً بسیار در دسترس بود و اکنون به طور غیرقابل توضیحی در پشت منوهای اضافی پنهان شده است.

ضبط صدا با سری گلکسی اس 24 گام هایی به عقب برداشت

برنامه ضبط صدا در One UI 6.0 و نسخه‌های قبلی به کاربران امکان می‌دهد بین حالت‌های ضبط استاندارد و مصاحبه مستقیماً از صفحه اصلی انتخاب کنند. در ذهن من، داشتن این دو حالت اصلی در خط مقدم رابط کاربری ضبط صدا کاملا منطقی است. منطقی است که به کاربران اجازه دهیم بهترین حالت ضبط را برای هر موقعیتی به راحتی انتخاب کنند.

در اینجا صفحه اصلی برنامه ضبط صدا در One UI 6.0 با دکمه های انتخاب «استاندارد» و «مصاحبه» با دسترسی آسان به نظر می رسد.

اکنون به سراغ One UI 6.1 می رویم. به اندازه کافی درست است، برنامه ضبط صدا ویژگی های جدید بسیار مفیدی از هوش مصنوعی Galaxy مانند خلاصه کردن، رونویسی و ترجمه را به دست آورد – حداقل برای حالت ضبط استاندارد. اما به هر دلیلی، به‌روزرسانی گزینه‌های ضبط استاندارد و مصاحبه را در اعماق منوی تنظیمات برنامه پنهان کرد. اکنون این حالت‌ها به جای یک ضربه، چهار ضربه فاصله دارند.

نیازی به گفتن نیست، اگر می خواهید با گلکسی اس 24 خود صدا ضبط کنید، بهتر است از منوی تنظیمات برنامه رفته و هر بار که می خواهید ضبط را شروع کنید، مطمئن شوید که گزینه مناسب را برای آن مناسبت انتخاب کرده اید. بدون هیچ دلیلی پیچیده است، و من معتقدم که طراحی رابط کاربری قدیمی برتر بود.

شاید سامسونگ دو حالت ضبط را به منوی جدیدی منتقل کرده است تا اطمینان حاصل کند که مردم اطلاعات دقیق هر یک را می‌خوانند و محدودیت‌های هوش مصنوعی حالت مصاحبه را درک می‌کنند. با این حال، اجرای آن با ایده آل فاصله زیادی دارد. اگر از من بپرسید، دکمه میانبر جدید «حالت ضبط» در صفحه اصلی برنامه بسیار بهتر از پنهان کردن این منوی حالت جدید در عمق صفحه تنظیمات بود.

با به‌روزرسانی بزرگ بعدی، امیدوارم سامسونگ برخی از این کاستی‌های عجیب رابط کاربری را که در سری گلکسی اس 24 ظاهر شد، برطرف کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.