گواهی باتری گلکسی بادز 3 پرو سوال مهمی را بی پاسخ می گذارد

اواخر سال گذشته در یک گزارش اختصاصی فاش کردیم که سامسونگ در سال 2024 جانشین گلکسی بادز 2 پرو را عرضه خواهد کرد. اخیراً متوجه شدیم که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی دنباله ای برای گلکسی بادز 2 غیر پرو است.

انتظار می رود هر دو گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو امسال عرضه شوند. با گذشت هفته‌ها و ماه‌ها، احتمالاً اطلاعات زیادی در مورد هدفون‌های بی‌سیم جدید قبل از رونمایی رسمی به صورت آنلاین ظاهر می‌شوند.

عکس باتری جعبه شارژ Galaxy Buds 3 Pro هیچ اطلاعات مفیدی را فاش نمی کند

برخی از این اطلاعات از طریق گواهینامه هایی که سامسونگ برای شروع فروش Buds 3 و Buds 3 Pro در بازار به آن نیاز دارد به دست می آید، اما متأسفانه، گواهینامه اخیر برای باتری که کیس شارژ Galaxy Buds 3 Pro را تامین می کند چیزی را فاش نمی کند. مفید

باتری قاب شارژ Galaxy Buds 3 Pro - چیکاو

این باتری در ابتدا چند روز پیش گواهینامه دریافت کرد، اما وب سایت Safety Korea اکنون عکسی از باتری اضافه کرده است. به نظر می رسد باتری حدود 1 میلی متر بلندتر و پهن تر از باتری داخل قاب Galaxy Buds 2 Pro باشد، اما نمی توان گفت که ضخیم تر است یا خیر. و از آنجایی که مشخصات باتری که باید در بالا چاپ شود نیز قابل مشاهده نیست، هیچ راهی برای تشخیص افزایش ظرفیت وجود ندارد.

با توجه به اینکه ظرفیت قاب شارژ گلکسی بادز 2 پرو نسبت به قاب اصلی گلکسی بادز پرو افزایش یافته است، اگر سامسونگ تصمیم بگیرد چیزی را برای تبدز 3 پرو تغییر ندهد شکایت نخواهیم کرد و ترجیح می دهد شرکت انرژی خود را متمرکز کند. در سایر جنبه های هدفون، مانند تناسب داخل گوش و کیفیت صدا.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.