گلکسی بادز 3 جدید و بادز 3 پرو اواخر امسال عرضه خواهد شد

با توجه به عرضه اخیر گلکسی بادز FE، که یک نسخه کوچک از هدفون های بی سیم سامسونگ است، مدتی است که سامسونگ نسل کاملاً جدیدی از گلکسی بادز را معرفی کرده است. این ممکن است در اواخر سال جاری تغییر کند زیرا اطلاعات جدیدی ظاهر شده است که نشان می دهد سامسونگ گوشی های جدید Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Buds 3 را در دست توسعه دارد.

ما به طور انحصاری در نوامبر سال گذشته گزارش دادیم که Galaxy Buds 3 Pro در حال تولید است. گزارش امروز این موضوع را تکرار می کند و همچنین نشان می دهد که سامسونگ یک جفت گلکسی بادز 3 را نیز در راه دارد.

توسعه سفت‌افزار برای هر دو هدفون جدید نیز آغاز شده است

نمی توان انکار کرد که هدفون های بی سیم سامسونگ قرار است به روز شوند. گلکسی بادز 2 در سال 2021 عرضه شد در حالی که بادز 2 پرو حدود 18 ماه پیش عرضه شد. ما در ماه گذشته هدفون جدیدی در کنار سری گلکسی اس 24 دریافت نکردیم، که نشانه‌ای از این بود که شاید یک جفت جدید در اواخر امسال رونمایی شود.

GalaxyClub گزارش می دهد که Galaxy Buds 3 Pro و Galaxy Buds 3 به ترتیب با شماره مدل SM-R530 و SM-R630 در حال توسعه هستند. سامسونگ همچنین در حال کار بر روی سیستم عامل هر دو مدل است. گواهینامه باتری برای قاب شارژ گلکسی بادز 3 پرو نیز اخیراً به صورت آنلاین منتشر شده بود، اما هیچ اطلاعات خاصی در مورد ظرفیت آن فاش نکرد.

در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی قصد دارد این هدفون های جدید را عرضه کند. اگر کسی حدس بزند، احتمالاً در کنار گوشی‌های تاشو جدید اتفاق می‌افتد که این شرکت ممکن است در جولای یا آگوست امسال عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.