گلکسی بوک می تواند از گوشی های Galaxy به عنوان وب کم در ویندوز 11 استفاده کند

مایکروسافت شروع به ارائه یک ویژگی جدید در تمام کانال های داخلی ویندوز 11 کرده است که به شما امکان می دهد از دوربین های جلو و عقب دستگاه اندرویدی خود به عنوان وب کم برای هر برنامه ای در رایانه شخصی خود به صورت بی سیم استفاده کنید.

برای مثال، می‌توانید از دوربین پشتی Galaxy S24 خود به‌عنوان وب‌کم در واتس‌اپ یا زوم بر روی Galaxy Book 4 خود برای کیفیت ویدیوی بهتر استفاده کنید. به گفته مایکروسافت، این ویژگی جدید به شما امکان می دهد بین دوربین های جلو و عقب سوئیچ کنید، ویدیو را در هنگام وقفه متوقف کنید و از جلوه های موجود در دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید.

چگونه از دستگاه اندرویدی به عنوان وب کم در ویندوز 11 استفاده کنیم؟

با دستگاه‌هایی که روی اندروید 9.0 یا نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل اجرا می‌شوند کار می‌کند.

برای استفاده از ویژگی جدید، باید نسخه 1.24012 یا نسخه جدیدتر برنامه Link to Windows را در دستگاه اندروید خود دانلود کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، در رایانه شخصی خود، باید به «تنظیمات > بلوتوث و دستگاه‌ها > دستگاه‌های تلفن همراه» بروید و «مدیریت دستگاه‌ها» را انتخاب کنید و به رایانه‌تان اجازه دهید به تلفن Android شما دسترسی داشته باشد.

رایانه شما در فروشگاه مایکروسافت به‌روزرسانی Cross Device Experience Host دریافت می‌کند که برای کارکرد این تجربه لازم است.»

استفاده از دستگاه اندروید به عنوان وب کم در ویندوز 11 به صورت بی سیم (01)

این ویژگی جدید به افرادی که رایانه های شخصی ویندوز 11 دارند که فاقد وب کم هستند، اجازه می دهد تا به راحتی و به سرعت از دوربین دستگاه اندرویدی خود به عنوان وب کم استفاده کنند و نیازی به خرید وب کم نداشته باشند.

در دستگاه‌هایی که وب‌کم دارند، این ویژگی جدید به افراد امکان می‌دهد برای کیفیت ویدیوی بهتر به دوربین دستگاه اندرویدی خود دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه مایکروسافت چه زمانی ویژگی جدید را در نسخه پایدار ویندوز 11 در دسترس قرار خواهد داد، وجود ندارد. ما انتظار داریم این اتفاق در چند هفته/ماه آینده رخ دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.