مرورگر وب Brave دستیار هوش مصنوعی در اندروید دریافت می کند

در نوامبر 2023، Brave Software یک دستیار هوش مصنوعی به نام Leo را در مرورگر وب Brave برای دسکتاپ معرفی کرد. اکنون، این شرکت در حال عرضه Leo به مرورگر وب Brave برای اندروید است.

Brave Leo می‌تواند کارهای زیادی را انجام دهد، از جمله پاسخ دادن به سؤالات شما، خلاصه کردن صفحات وب و ویدیوها، ترجمه صفحات، تولید محتوای نوشتاری طولانی، ایجاد رونویسی از محتوای صوتی و تصویری، و حتی نوشتن کد، که همه این‌ها می‌توانند برای اکثر افراد مفید باشند. در زندگی روزمره، صرفه جویی زیادی در وقت آنها و ارائه راحتی زیادی در هنگام انجام آن وظایف به آنها می دهد.

به طور پیش فرض، لئو از مدل زبان بزرگ Mixtral 8x7B (LLM) استفاده می کند. با این حال، به شما این امکان را می دهد که اگر دوست دارید Calude Instant و Llama 2 13B را انتخاب کنید. با این حال، استفاده از Mixtral به شما امکان می دهد از دستیار هوش مصنوعی در سایر زبان ها از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی استفاده کنید.

جالب‌تر این است که می‌توانید بدون ورود یا ورود به سیستم از Leo استفاده کنید و همچنین چت‌ها را ضبط نمی‌کند.

خوشبختانه می توانید به صورت رایگان به Leo دسترسی داشته باشید. با این حال، Brave Software یک نسخه پولی از این سرویس، Leo Premium را نیز ارائه می دهد که هزینه آن 14.99 دلار در ماه است و محدودیت های نرخ بالاتری را ارائه می دهد.

به گفته این شرکت، عرضه Leo در مراحل مختلف با نسخه 1.63 مرورگر وب Brave آغاز شده است. بنابراین، ممکن است چند روز طول بکشد تا این ویژگی به همه برسد. تا آن زمان، مطمئن شوید که برنامه را به آخرین نسخه به روز کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.