اسپین آف سری گلکسی M، گلکسی A35 در دست ساخت است

همانطور که انتظار می رفت، گلکسی A55 آینده تنها گوشی سری گلکسی A نخواهد بود که امسال به عنوان گوشی هوشمند گلکسی M تغییر نام داده است. ما متوجه شدیم که سامسونگ همچنین در حال کار بر روی گلکسی M35 است که احتمالاً یک اسپین آف گلکسی A35 برای بازارهای منتخب خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد گلکسی M35 در دسترس نیست، اما می توان حدس زد که بسیاری از مشخصات آن با A35 به اشتراک گذاشته شود. با این حال، احتمالاً حداقل یک تفاوت قابل توجه وجود دارد: انتخاب چیپست های سامسونگ برای تامین انرژی این دو گوشی هوشمند.

سال گذشته، سامسونگ از تراشه های مدیاتک و اگزینوس به ترتیب برای گلکسی A34 و گلکسی M34 استفاده کرد و این شرکت می توانست همین کار را برای A35 و M35 انجام دهد. گلکسی M55 که بر اساس گلکسی A55 ساخته شده است، با تراشه اسنپدراگون دیده شد، اما سامسونگ ممکن است مدیاتک را برای Galaxy M35 حفظ کند تا قیمت آن را کنترل کند.

ظرفیت باتری در A35 و M55 نیز احتمالاً متفاوت خواهد بود. مدل دوم باید مانند نسل قبلی خود باتری 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، در حالی که انتظار می رود A35 مانند A34 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد. همچنین می‌توانید انتظار داشته باشید که M35 یکی از ویژگی‌های کلیدی Galaxy A35 را از دست بدهد: طراحی مقاوم در برابر آب و گرد و غبار.

بقیه مشخصات، که ممکن است شامل صفحه نمایش 6.6 اینچی 120 هرتزی Full HD+ AMOLED، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت با دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو 5 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / باشد. حافظه 256 گیگابایتی، باید در هر دو گوشی مشابه باشد.

باید دید که گلکسی M35 چه زمانی به صورت رسمی عرضه می شود و قیمت آن چقدر خواهد بود. A35 باید در این ماه معرفی شود و اگر سامسونگ به برنامه سالانه پایبند باشد، M35 ممکن است در ماه مارس عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.