مشخصات و طراحی گلکسی A35 این بار توسط گوگل تایید شد

پایگاه داده کنسول Play گوگل به تازگی چندین ویژگی و انتخاب طراحی Galaxy A35 را تایید کرده است. رندر جدیدی که به ورودی Play Console پیوست شده، نشانه‌های زیبایی‌شناسی معمولی مانند جزیره کلید، برش‌های جداگانه دوربین، پانل‌های مسطح و نمایشگر Infinity-O را به نمایش می‌گذارد.

نکته جالب دیگری که به نظر می‌رسد این رندر نشان می‌دهد این است که گلکسی A35 ممکن است رنگ‌بندی پنل پشتی پیچیده‌تری داشته باشد – طرحی که ممکن است دو رنگ داشته باشد و با کاغذ دیواری رنگارنگ گوشی همراه باشد.

این عنصر طراحی دو رنگ در عکس زنده Galaxy A35 از RRA نشان داده نشد، اما در رندرهایی که قبلاً فاش شده بود نشان داده شد.

این تصویر جدید که از کنسول Google Play (از طریق MySmartPrice) به دست آمده است، همان الگوی منشوری دوگانه را نشان می‌دهد، اما در واقع، این ممکن است راهی برای سامسونگ برای برجسته کردن ظاهر براق گلکسی A35 باشد.

با این وجود، اگر گوشی دارای یک رنگ سنتی است، می‌توانید استدلال کنید که این یک نمایش ضعیف از محصول واقعی است، که بدتر از این واقعیت است که کاغذ دیواری حتی بیشتر به عناصر نور منشوری اشاره می‌کند.

مشخصات گلکسی A35 فاش شد

مشخصات گلکسی A35 فاش شد - چیکاو

به موارد مهم تر، یعنی سخت افزار برگردیم، کنسول Play گوگل تایید می کند که گلکسی A35 دارای 8 گیگابایت رم (5.6 تا 5.7 گیگابایت در دسترس)، تراشه Exynos 1380 و صفحه نمایش با وضوح 2340 در 1080 و تراکم پیکسلی 450 پیکسل در اینچ است.

پایگاه داده گوگل همچنین تایید می کند که گلکسی A35 از اندروید 14 خارج از جعبه استفاده می کند. A35 احتمالاً با One UI 6.0 عرضه خواهد شد، اگرچه One UI 6.1 نیز بر اساس همان نسخه اندروید است. اما سامسونگ هنوز ممکن است ما را شگفت زده کند.

کنسول Play هیچ چیز جدیدی یا اصلاً در مورد تاریخ عرضه احتمالی گلکسی A35 نگفته است. با این حال، تنها چند هفته تا اولین سالگرد گلکسی A34 فاصله داریم و دنباله آن ممکن است در ماه مارس منتشر شود. شما را در جریان خواهیم گذاشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.