Galaxy Z Fold 6 هفت سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را دریافت می‌کند

از زمانی که سامسونگ اعلام کرد سری گلکسی اس 24 به مدت هفت سال به‌روزرسانی‌های اندروید و One UI را دریافت می‌کند، مردم در این فکر مانده‌اند که چه دستگاه‌های گلکسی دیگری از چنین پشتیبانی نرم‌افزاری دیوانه‌کننده‌ای برخوردار خواهند شد.

متأسفانه پاسخ آن چیزی نبود که طرفداران می خواستند: سامسونگ تأیید کرده است که هیچ گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی که قبل از گلکسی اس 24 عرضه شده بود، هفت سال به روز رسانی دریافت نمی کند. چهار سال ارتقاء سیستم عامل و پنج سال به روز رسانی امنیتی حداکثر چیزی است که دستگاه های Galaxy موجود دریافت می کنند.

در مورد دستگاه هایی که در ماه ها و سال های آینده راه اندازی می شوند چطور؟ خب، طبق گفته یکی از کاربران در توییتر، Galaxy Z Fold 6 یکی از تنها دو تاشو به سبک کتاب خواهد بود که هفت سال به‌روزرسانی دریافت می‌کند. دیگری پیکسل فولد 2 گوگل خواهد بود که انتظار می رود اواخر امسال عرضه شود.

اما آیا این باید برای کسی خبری باشد؟ واقعاً اینطور نیست، در حالی که سامسونگ هنوز چیزی را به طور رسمی تأیید نکرده است، اما به هیچ وجه امکان ندارد که این شرکت پشتیبانی مشابهی را برای یک دستگاه تاشوی 1800 دلاری ارائه نکند که برای آخرین پرچمداران خود که کوچکترین آنها فقط 800 دلار قیمت دارد.

آیا باید منتظر پشتیبانی مشابه برای گلکسی زد فلیپ 6 باشیم؟ بله، اگرچه اگر بگوییم شک نداریم، دروغ گفته ایم. گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فلیپ ارزان نیستند، اما به‌عنوان پرچم‌دارانی مانند گوشی‌های هوشمند گلکسی اس یا گلکسی زد فولد تلقی نمی‌شوند. ما فکر می‌کنیم احتمال زیادی وجود دارد که Z Flip 6 به مدت هفت سال به‌روزرسانی دریافت کند، اما فعلاً از در نظر گرفتن آن به عنوان تضمین خودداری می‌کنیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.