اولین سری از مشخصات گلکسی زد فولد 6 یک اشتباه ناامید کننده را نشان می دهد

اکنون که همه هیاهوها پیرامون عرضه گلکسی اس 24 کاهش یافته است، زمان آن فرا رسیده است که سامسونگ روی عرضه نسل بعدی گوشی های تاشو خود تمرکز کند. انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 در نیمه دوم سال جاری معرفی شوند. از آنجایی که گلکسی زد فولد 5 یک ارتقاء تکراری بود، مردم انتظارات زیادی برای دیدن چیزی کاملاً جدید با گلکسی زد فولد 6 دارند.

اولین مجموعه از مشخصات Galaxy Z Fold 6 اکنون شایعه شده است.

مشخصات گلکسی زد فولد 6 براساس شایعه

توسط مشاور @chunvn8888 شایعه شده است که گلکسی زد فولد 6 بسیار نازک تر و سبک تر از گلکسی زد فولد 5 خواهد بود. گزارش قبلی ادعا می کرد که این گوشی تنها 11 میلی متر ضخامت خواهد داشت و آن را به باریک ترین گوشی تاشو سامسونگ تبدیل می کند. اگر این گزارش دقیق باشد، گلکسی زد فولد 6 می‌تواند حتی باریک‌تر از OnePlus Open (11.7 میلی‌متر) باشد.

علاوه بر این، شایعه شده است که این گوشی کمی عریض‌تر از گلکسی زد فولد 5 است. گفته می‌شود که لبه‌های تیز و ساختار تیتانیوم دارد، درست مانند گلکسی اس 24 اولترا. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی همچنان دارای رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب باشد.

یکی دیگر از مشاوران، یوگش برار، ادعا کرد که صفحه نمایش پوششی در گلکسی زد فولد 6 دارای قطر 6.4 اینچ است که نسبت به صفحه نمایش 6.2 اینچی Galaxy Z Fold 5 بیشتر است.

او همچنین ادعا کرد که صفحه نمایش پوششی دارای نسبت تصویر 20:9 است، در حالی که صفحه نمایش داخلی 1.08:1 است. اگر این اطلاعات دقیق باشد، Galaxy Z Fold 5 دارای صفحه نمایش پوششی گسترده تر و نسبت تصویر تقریباً مربعی خواهد بود، دقیقاً مانند OnePlus Open. این باید طرفداران سامسونگ را خوشحال کند و به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی بالاخره به حرف های طرفداران خود گوش داده است.

اما این شایعه اخبار ناامید کننده ای نیز به همراه دارد. طبق گزارش‌ها، گلکسی Z Fold 6 اسلات داخلی S Pen را از دست داده است. اگر انتظار داشتید یک سیلو داخلی برای قلم S Pen ببینید، Galaxy Z Fold 6 ممکن است شما را ناامید کند.

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فولد 6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی است. گفته می شود که با یک دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته روی صفحه نمایش ارائه می شود.

شایعه شده است که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 4600 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در مقایسه، گلکسی زد فولد 5 دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی است. یک پردازنده با انرژی کارآمدتر و یک باتری بزرگتر باید به عمر باتری طولانی تر منجر شود. انتظار می رود این گوشی در سه گزینه رنگی عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.