والپیپرهای گلکسی اس 24 با هوش مصنوعی عریض تر از چیزی هستند که به نظر می رسند

در مجموعه Galaxy AI برای سری Galaxy S24 یک ابزار تصویر زمینه مولد گنجانده شده است. شاید نام آن را شنیده باشید و یکی از جنبه های جالب Galaxy AI برای جدیدترین پرچمداران سامسونگ است. اگر قبلاً از والپیپرهای Generative در Galaxy S24 خود استفاده کرده‌اید، در اینجا یک ترفند کوچک وجود دارد که ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید.

واقعیت جالب: تصاویر پس زمینه تولید شده توسط هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 گسترده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آنها تصاویر مستطیلی 19.5:9 دقیقی نیستند. آنها بیش از آنچه به نظر می رسد دارای مناظر تولید شده توسط هوش مصنوعی هستند، اما برش داده شده اند تا متناسب با صفحه اصلی گلکسی اس 24 باشند.

متأسفانه، از آنجایی که سامسونگ گزینه‌ای برای ذخیره این تصاویر پس‌زمینه تولیدی به‌عنوان فایل‌های تصویری ارائه نمی‌دهد، و به دلیل اینکه در گالری ظاهر نمی‌شوند، نمی‌توانید کل تصویر ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به یکباره مشاهده کنید. اما اگر با این تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی سرگرم هستید، راهی برای دیدن بیشتر از آنچه که به چشم می آید وجود دارد.

تصاویر پس زمینه تولیدی را در حالت افقی مشاهده کنید

به نظر می رسد که تصاویر پس زمینه مولد برای سری Galaxy S24 برای هر دو حالت عمودی و افقی بهینه شده است. بهتر از آن، کاغذ دیواری های منظره فقط نسخه های برش خورده کاغذ دیواری های پرتره نیستند.

اگر به صفحه اصلی گلکسی S24 خود اجازه دهید محتوا را در حالت افقی نشان دهد و تلفن شما را 45 درجه بچرخاند، خواهید دید که والپیپرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی شما عریض تر از آن چیزی هستند که در حالت عمودی ظاهر می شوند. به نمونه های زیر دقت کنید.

کاغذدیواری‌هایی که در حالت افقی مشاهده می‌شوند در بالا و پایین برش داده می‌شوند، اما محتوای بیشتری را به طرفین نشان می‌دهند – محتوایی که هرگز در جهت عمودی نخواهید دید.

تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، این تنها راه رسمی برای دریافت نمای کامل تری از تصاویر پس زمینه است که می توانید با کمک هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 ایجاد کنید. اما امیدواریم که سامسونگ به زودی تنظیمات و گزینه های بیشتری را اضافه کند.

تا آن زمان، اگر می‌خواهید با والپیپرهای هوش مصنوعی خود کمی سرگرم شوید، می‌توانید این ترفند را با فشار دادن صفحه اصلی، دسترسی به «تنظیمات» با ضربه زدن روی نماد چرخ دنده و روشن کردن گزینه «چرخش به حالت افقی» امتحان کنید.

اگر می‌خواهید کاغذدیواری‌های بیشتری با هوش مصنوعی در گلکسی اس 24 خود تولید کنید، به خاطر داشته باشید که قبل از جایگزینی طرح‌های قدیمی با طرح‌های جدید، محدودیت 15 کاغذ دیواری وجود دارد که می‌توانید ایجاد کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.