پرچمداران 2023 سامسونگ از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 برخوردار خواهند بود

ارتقاء هر سال به یک گوشی پرچمدار جدید هرگز منطقی از نظر مالی نبوده است، و به ویژه در حال حاضر با توجه به اینکه چگونه تلفن های پرچمدار دیگر ارتقاء سخت افزاری زیادی را ارائه نمی دهند، صادق است.

سازندگان گوشی‌های هوشمند تمرکز بیشتری روی تجربه نرم‌افزاری دارند و برای سری گلکسی اس 24، کل کمپین بازاریابی سامسونگ مبتنی بر Galaxy AI است، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی که بهره‌وری شما را افزایش می‌دهد و کارهایی مانند ویرایش عکس را مفیدتر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی برای اکثر کاربران ضروری نیستند و نباید تنها دلیل ارتقا به گوشی‌های سری S24 باشند. این امر به ویژه در مورد کسانی که صاحب یک پرچمدار سامسونگ هستند که در سال 2023 عرضه شد صادق است، زیرا تأیید شده است که این دستگاه ها ویژگی های هوش مصنوعی S24 را در اواخر امسال دریافت می کنند.

لیست کامل دستگاه‌ها شامل گلکسی S23، S23+، S23 Ultra، S23 FE، Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5، Galaxy Tab S9، Tab S9+ و Tab S9 Ultra است که همگی برای دریافت تجربه Galaxy AI تأیید شده‌اند. از طریق به روز رسانی در شش ماه اول سال 2024.

برخی از ویژگی‌ها ممکن است در انحصار گلکسی S24 باقی بمانند، اما ما انتظار نداریم که این لیست خیلی طولانی باشد، زیرا پرچمداران 2023 سامسونگ همگی قادر به تقویت آن ویژگی‌های هوش مصنوعی بدون عرق کردن هستند.

حتی دستگاه‌های پرچم‌داری که در سال 2022 عرضه شدند نیز قادر هستند، همانطور که با گنجاندن گلکسی اس 23 FE در لیست واجد شرایط بودن نشان می‌دهد، علیرغم اینکه دارای تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس هستند که سه گانه گلکسی اس 22 غیر FE را تامین می‌کنند، و این نشان می‌دهد که سامسونگ فقط پیش از آن را حذف می‌کند. – دستگاه های 2023 برای اطمینان از اینکه فروش Galaxy S24 تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.