هواوی ویژن برای رقابت با اپل ویژن پرو، عرضه همان پنل نمایشگر در بدنه ای سبک!

طبق گزارش جدید، اپل ویژن پرو ممکن است به زودی رقابت سختی با هدست واقعیت ترکیبی هواوی داشته باشد.

اپل هدست 3499 دلاری  خود را در اوایل ماه جاری به بازار عرضه کرد که از چیپست های دوگانه M2 و R1 و دارای 12 دوربین مختلف پشتیبانی می کند. اما اکنون، دستگاه پوشیدنی این برند چینی که گفته می‌شود Huawei Vision نام دارد، می‌تواند رقیب کوپرتینویی خود را در چندین پارامتر پیشی دهد. قابل ذکر است که وزن آن نصف ویژن پرو گزارش شده است.

جزئیات مربوط به هدست هواوی از پست Weibo بدست آمده توسط لی نان، مدیر بازاریابی سابق برند فناوری مصرف کننده چینی Meizu (از طریق Huawei Central) منتشر شده است. در این پست، او نه تنها نام محصول را به عنوان Huawei Vision فاش کرد، نامی که ظاهراً توسط این شرکت در سال 2019 علامت تجاری بود، بلکه همچنین تاکید کرد که ممکن است ارزش بهتری نسبت به Apple Vision Pro ارائه دهد.

طبق این پست، هدست واقعیت ترکیبی می تواند 350 گرم وزن داشته باشد که نیمی از وزن 600 گرم اپل ویژن پرو است. اما وزن سبک تر ممکن است به معنای محصول پایین تر نباشد. لی نان همچنین تاکید کرد که این برند چینی ممکن است از همان صفحه نمایش میکرو OLED 4K سونی استفاده کند که اپل برای هدست خود استفاده کرده است.

شایان ذکر است که اکثر کاربران تجربه نمایش پوشیدنی اپل را برجسته ترین نکته می دانند. علاوه بر این، همچنین شایعه شده است که Huawei Vision ممکن است قیمتی معادل 1750 دلار (تقریباً 1.45 میلیون روپیه) داشته باشد، که دوباره نصف قیمت هدست اپل است.

علاوه بر این، در این پست همچنین اشاره شد که Huawei Vision ممکن است از پردازنده‌های بومی توسعه‌یافته توسط این شرکت پشتیبانی کند و تجربه‌ای با تاخیر صفر را ارائه دهد. جالب است که ببینیم این شرکت چگونه قصد دارد نوآوری سیلیکونی مناسب را برای پشتیبانی از چنین فناوری نوظهوری پیدا کند و با پردازنده‌های اپل که گفته می‌شود داده‌های بسیاری از سنسورهای ویژن پرو را با زمان پاسخگویی 12 میلی‌ثانیه و پهنای باند 256 گیگابایت در ثانیه مدیریت می‌کنند، رقابت کند.

یکی از نکات منفی که در این پست به آن اشاره شده است، عدم وجود ویژگی مشابه EyeSight اپل ویژن پرو است. این ویژگی یک کپی از چشم‌های کاربر را در انتهای بیرونی عینک نشان می‌دهد تا تعامل غیر کاربر را با آن شخص آسان کند. با این حال، برخی گزارش داده اند که از طرفداران این ویژگی نیستند زیرا غیرطبیعی به نظر می رسد.

در حالی که تاریخ عرضه ای ذکر نشده است، شایعه شده است که هدست واقعیت ترکیبی هوآوی می تواند اواخر امسال عرضه شود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.