یوتیوب می گوید که یک برنامه Apple Vision Pro در راه است

در حال حاضر بیش از 600 برنامه اختصاصی برای هدست ویژن پرو اپل وجود دارد، اما یوتیوب یکی از آنها نیست. و ماه گذشته سرویس متعلق به گوگل به طور کامل اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای توسعه چنین برنامه ای ندارد.

چگونه چند هفته می تواند همه چیز را تغییر دهد. امروز یوتیوب یک 180 را انجام داد و به The Verge گفت که یک برنامه Vision Pro “در نقشه راه” دارد. متأسفانه نمی‌خواست بگوید چه زمانی باید انتظار داشته باشیم که این برنامه روی هدست اپل قرار بگیرد. در همین حال، یوتیوب می گوید که از Vision Pro “با حصول اطمینان از اینکه کاربران یوتیوب تجربه عالی در Safari دارند” پشتیبانی می کند.

یوتیوب یک 180 انجام می دهد، اکنون می گوید که یک برنامه Apple Vision Pro در راه است - چیکاو

این کاملاً پیشرفت است – برای شرکت‌ها مرسوم نیست که هرگونه علاقه خود را به یک محصول جدید مانند YouTube در ماه گذشته انکار کنند، و حتی یک اتفاق معمولی نیست که آنها به این سرعت نظر خود را تغییر دهند.

معلوم نیست چرا این اتفاق افتاد. شاید Vision Pro بسیار محبوب‌تر از آن چیزی باشد که گوگل و یوتیوب در ابتدا پیش‌بینی می‌کردند؟ یا شاید همه اینها مربوط به محبوبیت یک برنامه شخص ثالث 5 دلاری YouTube است که قبلاً برای Vision Pro وجود دارد و اینکه چگونه این برنامه شماره 3 در دسته عکس و ویدیو در دانلودهای فروشگاه App برای این هدست است.

ما احتمالا هرگز به طور قطع نمی دانیم، اما نکته اینجاست که اگر یک برنامه رسمی می خواهید، در حال دریافت آن هستید. هر زمان که این اتفاق بیفتد، بعید است از ویدیوهای YouTube 360 ​​درجه و VR – آنهایی که قبلاً در YouTube هستند و برای Vision Pro ساخته نشده‌اند – پشتیبانی کند، زیرا هیچ یک از آنها در Safari نیز کار نمی‌کنند. دلیلش این است که اپل فکر می‌کند آنها به اندازه کافی خوب نیستند.

یکی از سخنگویان اپل گفت: “بسیاری از این محتوا برای دستگاه هایی ایجاد شده است که تجربه فضایی با کیفیت بالا ارائه نمی کنند. در برخی موارد، این محتوا می تواند باعث ناراحتی حرکتی نیز شود. ما تلاش خود را بر ارائه بهترین تجربه رسانه فضایی متمرکز کرده ایم. ممکن است از جمله عکس‌ها و ویدیوهای فضایی، ویدیوی فراگیر اپل و فیلم‌های سه بعدی موجود در Apple TV».

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.