گلکسی A35 قبل از عرضه بر یک مانع نظارتی دیگر غلبه می کند

شاید به معرفی گلکسی A35 بسیار نزدیک شده باشیم. تلفن میان رده آینده سامسونگ به هر طریقی به صورت آنلاین ظاهر می شود و در آخرین اخبار، این تلفن در پایگاه داده سازمان نظارتی تایلند NBTC (کمیسیون ملی پخش و ارتباطات از راه دور) ظاهر شد.

این آژانس تایید می کند که گلکسی A35 5G دارای شماره مدل SM-A356 یا در این مورد خاص، SM-A356E/DS است. حرف “E” به این معنی است که این نسخه برای کشورهای آسیایی و آفریقایی است و “DS” به این معنی است که تلفن دارای قابلیت‌های دو سیم کارته است.

NBTC تایلند همچنین تأیید می کند که گلکسی A35 دارای قابلیت های GSM/WCDMA/LTE/NR است، اما این موضوع به پایان می رسد. هیچ جزئیات قابل توجه دیگری توسط برنامه فاش نشده است، اما از نظر فنی، Galaxy A35 اکنون آماده فروش در تایلند است، تا آنجا که به آژانس نظارتی کشور مربوط می شود.

چه انتظار دیگری از گلکسی A35 داریم؟

بر اساس اطلاعات و شایعات قبلی، گلکسی A35 باید از تراشه اگزینوس 1380 بهره می برد و اندروید 14 را اجرا می کرد. شایعاتی در مورد تراشه Exynos 1480 وجود داشت، اما گلکسی A35 با راه حل 1380، بعداً در یک بنچمارک آنلاین مشاهده شد. بر.

گلکسی A35 ممکن است دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED FHD+ با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با کمک یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی باشد.

جالب اینجاست که اخیراً متوجه شدیم که گلکسی A35 رسماً نسبت به گلکسی A34 امتیاز تعمیر پذیری کمی بهبود یافته است. و همین امر در مورد گلکسی A55 آینده نیز صادق است، که باید A35 را در بازار همراهی کند.

گلکسی A35 (و A55) چه زمانی به فروش می رسد؟ سامسونگ هنوز این جزئیات را فاش نکرده است، اما اگر این گوشی‌های گلکسی A از مدل‌های قبلی خود در یک برنامه زمانی ۱۲ ماهه پیروی کنند، باید در ماه مارس معرفی شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.