ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 به زودی به دستگاه‌های قدیمی‌تر می‌آیند

از میان تمام گوشی‌های هوشمند گلکسی واجد شرایط به‌روزرسانی One UI 6.1، تنها دستگاه‌های پرچم‌دار عرضه‌شده در سال 2023 از تجربه هوش مصنوعی گلکسی موجود در سری Galaxy S24 برخوردار خواهند بود.

سامسونگ گفته است که سری گلکسی اس 23 (از جمله اس 23 FE)، زد فولد 5، زد فلیپ 5 و گلکسی تب اس 9 از ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 برخوردار خواهند شد و به نظر می رسد این شرکت در این هفته گام بزرگی در جهت این هدف برداشته است.

به روز رسانی برای برنامه Samsung On-Device Resource در فروشگاه گلکسی منتشر شده است. قبل از عرضه سری گلکسی S24، این برنامه قابلیت‌هایی مانند پردازش گفتار به متن در Bixby و تشخیص گفتار برای تایپ صدا در صفحه‌کلید سامسونگ را بر روی دستگاه ارائه می‌کرد.

در سری گلکسی S24، این برنامه پردازش روی دستگاه را برای برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، مانند مترجم، ترجمه زنده در تماس‌ها، و تبدیل صدای ضبط‌شده به متن متن، و با نسخه جدیدتر که اکنون در دستگاه‌های قدیمی‌تر مانند گلکسی زد فولد 5 و گلکسی اس 23، به نظر می رسد که به روز رسانی One UI 6.1 برای این پرچمداران ممکن است به زمان انتشار نزدیک شود.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی اس 24 را با به‌روزرسانی One UI 6.1 همراه می‌کند یا آنها را به عنوان بخشی از یک به‌روزرسانی جداگانه برای دستگاه‌های سازگار منتشر می‌کند، اما با کسب اطلاعات بیشتر به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.