گزارش می گوید نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند

در حالی که گفته می‌شود سامسونگ و هوآوی در حال آماده شدن برای بررسی طرح‌های دیگر گوشی‌های تاشو در اواخر سال جاری هستند، طبق گزارش‌ها، اپل به دلیل نگرانی در مورد دوام صفحه‌نمایش‌های تاشو، بازی را ترک کرده است.

گزارش جدیدی از طریق Naver نشان می دهد که اپل در حال آزمایش گوشی های تاشو از برندهای دیگر از جمله سامسونگ بوده است.

غول کوپرتینویی مدل های متعدد گوشی های تاشو را جدا کرده و مورد بررسی قرار داده و تست های دوام را پشت درهای بسته انجام داده است.

گوشی های تاشو گلکسی سامسونگ به نمایشگرهای ساخت سامسونگ مجهز شده اند. و اگر اپل به دنبال آیفون های تاشو باشد، تامین کننده آن احتمالا سامسونگ دیسپلی خواهد بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، طبق گزارش‌ها، اپل توانست با آزمایش دوام دستگاه‌های تجاری تاشو گلکسی در آزمایشگاه‌های خود، میزان پیشرفت فناوری نمایشگر تاشو سامسونگ را ببیند.

گوشی های تاشو گلکسی تست های دوام اپل را پشت سر نمی گذارند

متأسفانه طبق این گزارش، اپل تشخیص داده است که صفحه نمایش های تاشوی که در سری گلکسی Z به کار می رود هنوز به اندازه کافی دوام ندارند.

در طول یک مرحله آزمایشی که شامل تا شدن‌ها و باز شدن‌های مکرر برای چند روز نامشخص بود، پنل‌های ساخته شده توسط Samsung Display از کار افتاد و خراب شدند.

طبق گزارش‌ها، اپل به این نتیجه رسیده است که برای استفاده از گوشی‌های تاشو خیلی زود است. در این گزارش آمده است که به دلیل این مشکلات فنی، اپل دیگر برنامه ای برای توسعه آیفون تاشو ندارد. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی دوباره به دنبال گوشی های تاشو خواهد بود.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که اولین آیفون تاشو ممکن است در سال 2026 یا 2027 به فروش برسد. طبق این شایعه جدید، ممکن است دیگر اینطور نباشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.