گلکسی S23 احتمالا ماه آینده به‌روزرسانی One UI 6.1 و ویژگی‌های هوش مصنوعی را دریافت کند

گوشی های پرچمدار جدید گلکسی اس 24 سامسونگ با نسخه جدیدی از رابط کاربری One UI عرضه شدند. در حال حاضر، به‌روزرسانی One UI 6.1 در انحصار Galaxy S24 trio باقی مانده است، اما به زودی برای گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌تر سامسونگ عرضه خواهد شد.

یک شایعه (از طریق BennettBuhner@) بیان می‌کند که آخرین مهلت برای دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری Galaxy S23 نزدیک است. این منبع می گوید One UI 6.1 ماه آینده در سری گلکسی S23 قرار خواهد گرفت.

گوشی‌های گلکسی بیشتری از ویژگی‌های هوش مصنوعی برخوردار هستند

هرگز تضمینی وجود ندارد که هر ویژگی نرم افزاری جدید در آخرین نسخه One UI به صورت ماسبق به گوشی های قدیمی گلکسی از طریق به روز رسانی سیستم عامل اضافه شود. اما شایعات اخیر حاکی از آن است که Galaxy AI در بروزرسانی One UI 6.1 برای سری S23 قرار گرفته است. در اینجا چیزی است که ما می توانیم با One UI 6.1 برای سری Galaxy S23 بدست آوریم:

  • انیمیشن های رابط کاربری بهبود یافته
  • بسیاری از ویژگی های جدید Galaxy AI
  • ویژگی های جدید سفارشی سازی صفحه قفل
  • رفع اشکال مختلف و بهبود پایداری

اینکه آیا این بدان معناست که سری گلکسی S23 ویژگی هایی مانند نمایشگر تمام صفحه همیشه روشن از طریق به روز رسانی One UI 6.1 را دریافت می کند یا خیر، مشخص نیست. اما حداقل، ممکن است جدیدترین ویجت های صفحه قفل بازطراحی شده را دریافت کند.

در مورد Galaxy AI، زمان نشان خواهد داد که آیا کل مجموعه هوش مصنوعی گلکسی اس 24 در ماه آینده روی گلکسی اس 23 قرار خواهد گرفت یا اینکه تنها ویژگی های منتخب مبتنی بر هوش مصنوعی در به روز رسانی One UI 6.1 آینده گنجانده خواهد شد.

Galaxy S24 ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Circle to Search، Generative Edit، Generative Wallpaper، Interpreter، Live Translate Call، Chat Assist، Note Assist، رونویسی، قالب‌بندی خودکار برای Samsung Notes، Summarize و غیره را ارائه می‌دهد.

One UI 6.1 برای سری Galaxy S24 همچنین برخی از عناصر رابط کاربری عمومی را تغییر می دهد و چند ویژگی جدید را به برنامه های Camera و Camera Assist اضافه می کند. هنوز مشخص نیست که تجربه One UI 6.1 Galaxy S23 تا چه حد به Galaxy S24 نزدیک خواهد بود و ممکن است زودتر متوجه شویم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.