بهترین گوشی های اقتصادی امسال سامسونگ کدامند؟

جستجو برای بهترین گوشی‌های اندروید ارزان قیمت ممکن است گاهاً سخت باشد. تنها انتخاب کردن از بین این همه تولیدکننده دشوار است. گوشی‌های ارزان قیمتی که انتخاب می‌کنید باید مشخصات قابل قبول، عملکرد مناسب و پشتیبانی نرم‌افزاری خوبی را ارائه دهند.

سامسونگ یک شرکت است که در ساخت بهترین گوشی‌های اقتصادی عالی عمل می‌کند. این موارد به اصطلاح برخی از دستگاه‌های پرفروش خود در سراسر جهان هستند. بنابراین، اگر به دنبال گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت هستید، سامسونگ بهترین گزینه برای شماست. همراه چیکاو باشید.

لیست بهترین گوشی های اندرویدی ما برای جولای 2023

با گذشت سال‌ها، چون دستگاه‌های پرمخارج به عنوان دستگاه‌های پرچم‌دار گران‌تر شده‌اند، تولیدکنندگان تلاش هوشمندانه‌ای انجام داده‌اند تا گوشی‌های ارزان قیمت قابلیت‌های بیشتری ارائه دهند. بسیاری از فناوری‌ها که قبلاً محدود به دستگاه‌های میان‌رده بود، به تدریج به گوشی‌های ارزان‌تر منتقل شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند اتصال 5G، دوربین‌های بازشو، چهار سال به‌روزرسانی امنیتی و بیشتر اکنون با دستگاه‌های ورودی‌سطح ارائه می‌شوند.

سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده جهانی گوشی‌های هوشمند اندروید، بهترین انتخاب را برای شما فراهم می‌کند. این شرکت تمایل دارد که ارزش بیشتری را با دستگاه‌های اقتصادی خود ارائه دهد. مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که بهترین ارزش را برای پول خود دریافت می‌کنند.

بهترین گوشی های مقرون به صرفه – جدیدترین گوشی سامسونگ: Galaxy A53 5G

تمامی مجموعه گوشی‌های Galaxy A5x با موفقیت زیادی در میان مشتریانی که به دنبال گوشی‌های اندرویدی ارزان هستند، محبوب شده‌اند. این دستگاه‌ها مشخصات عالی را با یک قیمت بسیار رقابتی ارائه می‌دهند. این دستگاه طراحی اصلاح‌شده‌ای دارد که دید زیبا و مدرنی ارائه می کند. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED Infinity-O دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای اسکرول بسیار پیوسته است.

این دستگاه از تراشه‌ی Exynos 1280 جدیدترین سامسونگ برای دستگاه‌های میان‌رده بهره می‌برد. این تراشه به تازگی با حافظه‌ی رم تا 8 گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی تا 256 گیگابایت ترکیب شده است. پردازنده‌ی جدید با قابلیت 5G عملکرد بزرگی را ارائه می‌دهد. تجربه‌ی بازی کردن بهتر از هر زمان دیگری است. این به تنهایی یکی از مهم‌ترین نقاط فروش این دستگاه است.

تنظیم دوربین نیز مناسب است با حسگر اصلی 64 مگاپیکسل مجهز به OIS همراه با یک حسگر اولترا واید 12 مگاپیکسل، حسگر عمق 5 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 5 مگاپیکسل. باتری 5,000 میلی‌آمپری نیز وجود دارد که بیش از کافی برای استفاده‌ی یک روز کامل است. همچنین از شارژ سریع 25 واتی نیز پشتیبانی می‌شود.

Galaxy A53 5Gبا دلایل محکمی به بالای لیست بهترین گوشی‌های اقتصادی سال 2023 انتخاب شده است. علاوه بر این مشخصات محترمانه، این دستگاه همچنین دارای گارانتی چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید است که به هیچ دستگاه دیگری در این ردهٔ قیمت نمی‌رسد.

  • دلایل خرید: طراحی اصلاح‌شده، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، عملکرد خوب و چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ مشتریانی که می‌خواهند دستگاهی میان‌رده پریمیوم را با هزینه‌ای معقول تهیه کنند.

گوشی Galaxy A42 5G

گوشی Galaxy A42 5G ممکن است توسط دستگاه‌های محبوب‌تر در مجموعه گوشی‌های ارزان سامسونگ در سایه قرار گرفته باشد، اما این مسئله از جامعهٔ کارایی آن کاسته نمی‌شود. این دستگاه دارای تراشه Snapdragon 750G همانند Galaxy A52 است. بنابراین توانایی زیادی در زیر پوشش دارد تا با وظایف روزمره و حتی گیمینگ کوچکی کنار بیاید. این دستگاه دارای تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌باشد.

همچنین طراحی کاملاً منحصر به فردی دارد که پنل پشتی آن به چهار بخش با گرادیان رنگی تقسیم شده است. صفحه نمایش Infinity-U با رزولوشن HD Super AMOLED با اندازه 6.6 اینچی در جلو وجود دارد. تنظیم دوربین پشتی شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسل همراه با اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل و حسگر عمق 5 مگاپیکسل است. Galaxy A42 5G با Android 10 ارائه شد، اما برای به‌روزرسانی به Android 12 واجد شرایط است.

  • دلایل خرید: طراحی منحصر به فرد، تراشه Snapdragon 750G و نمایشگر مناسب.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ افرادی که ترجیح می‌دهند دستگاه‌هایی را انتخاب کنند که ارزش بیشتری را به ارمغان می‌آورند.

گوشی Galaxy A32 5G

وقتی که در سال گذشته اولین بار معرفی شد، Galaxy A32 5G ارزان‌ترین تلفن همراه سامسونگ با قابلیت اتصال 5G بود. این امر نشان‌دهنده قصد سامسونگ برای به دست آوردن اتصال 5G به دستگاه‌های بازار عمومی بود. در ماه‌هایی که بعد از آن طی شد، این قصد به واقعیت تبدیل شد.

این محصول همچنان یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی با پشتیبانی از 5G است. طراحی آن به طور کلی ساده است، همانطور که انتظار می‌رود، با پنل پشتی که دارای طراحی باریک و تمام درخشندگی است. صفحه نمایش Infinity-V TFT با اندازه 6.5 اینچی دارای رزولوشن HD+ است.

این دستگاه توسط چیپست MediaTek Dimensity 720 5G با تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تامین انرژی می‌شود. این میزان توانایی کافی برای چند وظیفه‌ای انعطاف‌پذیر و گیمینگ است. دوربین‌های پشتی مناسب شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسل با یک حسگر اولترا واید 8 مگاپیکسل، ماکرو 5 مگاپیکسل و حسگر عمق 2 مگاپیکسل هستند.

این دستگاه ارزان‌قیمت با مشخصات مناسب و پشتیبانی از 5G گزینه عالی‌ای است. جانشین آن از آن زمان به صورت جهانی معرفی شده است، اما سامسونگ هنوز آن را در برخی کشور ها موجود نکرده است. تا آن زمان، Galaxy A32 5G بهترین گزینه برای مشتریانی است که به یک تلفن همراه در  رده قیمت مناسب نیاز دارند.

  • دلایل خرید: طراحی باریک، باتری 5,000 میلی‌آمپر، پشتیبانی از 5G و جک هدفون 3.5 میلی‌متری.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ افرادی که به دنبال یک دستگاه ارزان با قابلیت 5G هستند که همچنین عملکرد مناسبی دارد.

گوشی Galaxy A13 5G

Galaxy A13 5Gیکی از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ در سال 2023 است. این دستگاه وظایف بزرگی را باید انجام دهد. پیشینه‌اش، Galaxy A12، پرفروش‌ترین تلفن هوشمند دنیا در سال گذشته بود. سامسونگ بیش از 50 میلیون واحد از Galaxy A12 در سراسر جهان فروخته است، که آن را پادشاه گوشی‌های اندرویدی ارزان می‌سازد.

بنابراین شرکت تصمیم گرفته است که این دستگاه پرفروش را حتی بهتر کند. Galaxy A13 5G تغییرات کاملی را تجربه می‌کند و حالا حتی دارای اتصال 5G است. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. یک چیپست MediaTek Dimensity 700 زیر پوشش دستگاه قرار دارد که به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراه است.

تنظیم دوربین سه‌گانه در پشت شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسل با دو حسگر ماکرو و عمق 2 مگاپیکسل است. سامسونگ دستگاه را با باتری 5,000 میلی‌آمپر که از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند، تجهیز کرده است. حتی NFC نیز درون دستگاه وجود دارد، بنابراین ویژگی‌هایی مانند Samsung Pay پشتیبانی می‌شوند. سامسونگ می‌خواهد که Galaxy A13 5G جایگزین بهترین گوشی‌های اندروید ارزان‌تر از پیشین خود شود.

  • دلایل خرید: قیمت مناسب، چیپست قابل قبول، اتصال 5G و پشتیبانی از NFC.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ مشتریانی که به دنبال یک دستگاه ورودی‌سطح با قابلیت 5G هستند که به کیف پول ضربه کمی بزند.

گوشی Galaxy A03s

اخیراً سامسونگ گوشی Galaxy A03s را ارائه کرده است. همانطور که انتظار می‌رود، این دستگاه از پشتیبانی از 5G بی‌پردازد. مشخصات نیز به طور کلی ساده است. یک صفحه نمایش PLS LCD با اندازه 6.5 اینچ و رزولوشن HD+ با یک چیپست MediaTek Helio P35 زیر پوشش دستگاه قرار دارد. این دستگاه با تا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس است. تنظیم دوربین شامل حسگر گسترده 13 مگاپیکسل با حسگر عمق 2 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسل است.این دستگاه با رابط کاربری سفارشی One UI 2.0 Core مبتنی بر اندروید 10 تجهیز شده است که نسخهٔ سبک‌تری از پوستهٔ سفارشی سامسونگ برای دستگاه‌های ورودی‌سطح است.

  • دلایل خرید: قیمت بسیار رقابتی، رابط کاربری بهینه‌شده، طراحی کم حجم.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ مشتریانی که به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد و قوی با قیمت منصفانه هستند.

گوشی Galaxy S21 FE

ممکن است شگفت‌زده شوید که این دستگاه چگونه در فهرست بهترین گوشی‌های اقتصادی قرار دارد. Galaxy S21 FE با اندروید 12 در ابتدای امسال راه‌اندازی شد. همچنین برای چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌شود. این به این معنی است که اندروید 16 آخرین به‌روزرسانی اصلی برای این دستگاه خواهد بود.

طراحی آن شباهتی به مدل پایه Galaxy S21 دارد، با یک قاب فلزی که بدنه‌ای پلی‌کربناتی را پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED Infinity-O عالی است و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز دارد.

این دستگاه در اکثر بازارها با چیپست قدرتمند Snapdragon 888 عرضه می‌شود. در برخی مناطق، به‌جای آن از Exynos 2100 با تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. باتری 4,500 میلی‌آمپر در دسترس است و از شارژ سریع با سیم 25 واتی و بی‌سیم 15 واتی پشتیبانی می‌کند. سامسونگ Galaxy S21 FE را با حسگر اولترا واید 12 مگاپیکسل، دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و حسگر تلفنوتو 8 مگاپیکسل تجهیز کرده است.

مدل‌های “FE” در اصل پرچم‌دارهای اقتصادی هستند. با قیمت تخفیف‌دار خود، سخت است که فرصت Galaxy S21 FE را از دست بدهید. این شاید یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ نباشد، اما به هر حال ارزش بسیاری را به ارمغان می‌آورد.

  • دلایل خرید: نمایشگر عالی، طراحی جذاب، مشخصات عالی و چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید.
  • خرید این محصول را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم؟ مشتریانی که می‌توانند کمی بیشتر بودجه‌شان را افزایش دهند تا تجربهٔ نزدیک به پرچم‌دار را بیابند.

چگونه بهترین گوشی اندرویدی مقرون به صرفه را برای خود انتخاب کنیم؟

وقتی یک گوشی هوشمند جدید خرید می‌کنیم، می‌خواهیم که تمام نیازهای ما را برآورده کند. برخی از ما دوربین‌های عالی را ترجیح می‌دهند، دیگران ترجیح می‌دهند صفحه نمایش بزرگی داشته باشند و برخی فقط می‌خواهند ویژگی‌های اساسی به خوبی کار کنند. هیچ رویکرد یکانش نمی‌تواند به همه مناسب باشد.

این لیست از گوشی‌های ارزان قیمت اندرویدی سامسونگ گزینه‌هایی در همهٔ دسته‌های قیمتی ارائه می‌دهد. ابتدا مهم است که تصمیم بگیرید که بیشتر به دنبال چه چیزی هستید. آیا صفحه نمایش بزرگ یا یک پردازنده قوی که قادر به پشتیبانی از بازی‌های موبایلی شما باشد، مهمتر است؟ آیا فضای ذخیرهٔ قابل ارتقاء برای شما اهمیت دارد؟

با یافتن پاسخ این سوالات، می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که قصد خرید کدام یک از این بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ را دارید. اگر شما کسی هستید که فقط به دنبال مدل جدیدتر با توانایی قابل قبول هستید، گوشی Galaxy A53 5G را انتخاب کنید. اگر شما فقط به دنبال یک گوشی اقتصادی برای تماس گرفتن، ارسال ایمیل و انجام یکمی مرور سبک هستید، پس از Galaxy A03s اشتباهی نمی‌کنید.

بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به شما تضمین پشتیبانی نرم‌افزاری بی‌نظیر را می‌دهند. این شرکت دستگاه‌های قابل اعتمادی تولید می‌کند که با شما به مسافت خواهند رفت. اگر بهترین ارزش را برای پولتان می‌خواهید، سامسونگ یکی از بهترین انتخاب های موجود در بازار ایران است.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.