ویوو Y03 توسط IMDA سنگاپور و CQC چین تأیید شده است

محصول آتی Vivo در رده گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، Vivo Y03، در حال آماده شدن برای عرضه است. این دستگاه اخیراً گواهی بلوتوث SIG را ایمن کرده است. و اکنون، این گوشی هوشمند گواهینامه IMDA (سازمان توسعه رسانه Infocomm) و CQC (مرکز صدور گواهینامه کیفیت چین) را دریافت کرده است. این تحولات به شدت نشان می دهد که عرضه Y03 در بازارهای مختلف در حال نزدیک شدن است.

لیست IMDA شماره مدل V2332 را تأیید می کند و نشان می دهد که این تلفن دارای قابلیت های استاندارد بلوتوث و وای فای خواهد بود.

گواهینامه IMDA - چیکاو

از سوی دیگر، گواهی CQC پشتیبانی از شارژ 15 واتی را نشان می دهد. این گواهینامه ها به عرضه قریب الوقوع Vivo Y03 هم در بازار چین و هم در سطح جهانی اشاره دارد.

گواهینامه CQC - چیکاو

اگرچه مشخصات دیگر به طور رسمی اعلام نشده است، گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که این گوشی از بلوتوث 5.0 برای اتصال استفاده می کند. جدا از این، جزئیات مربوط به دستگاه کمیاب است.

Vivo Y03 جانشین Y02 خواهد شد که در سال 2022 عرضه شد. این یک تلفن سطح پایه با مشخصات استاندارد برای استفاده روزمره است. این گوشی دارای پنل 6.51 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ است.

منبع تغذیه این دستگاه یک پردازنده MediaTek Helio P22 و یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است و با حداکثر 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. تنظیمات دوربین آن شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی و تماس های ویدیویی است.

روشن نگه داشتن آن یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی است. اما یک پورت micro USB برای شارژ دارد. امیدواریم Vivo با گوشی هوشمند آینده Y03 در این زمینه پیشرفت کند.

با فاش شدن اطلاعات بیشتر، ما مطمئناً مراقب جزئیات جدیدترین گوشی هوشمند مقرون به صرفه Vivo خواهیم بود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.