احتمالا آیفون SE بعدی به جزیره دینامیک مجهز می شود

شاید آیفون SE نمرده باشد. پس از گزارشی در اوایل سال 2023 که ادعا می کرد اپل با خط مقرون به صرفه کار خود را تمام کرده است، در ماه دسامبر شنیدیم که آیفون SE 4 از باتری آیفون 14 استفاده می کند. پیش از این، ما حتی شاهد رندرهایی بودیم که ظاهراً مدل نسل بعدی را با طراحی شبیه به iPhone XR، کامل با ناچ نشان می‌داد.

امروز یک شایعه جدید می گوید که هیچ بریدگی در آیفون SE بعدی وجود نخواهد داشت، در عوض اپل تصمیم گرفت آن را به بریدگی جزیره دینامیک و عملکردهای مختلف مجهز کند، اولین بار در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس مشاهده شد.

در تصویر بالا می توانید ببینید که چه شکلی است. ظاهراً SE تنها با یک دوربین پشتی خواهد بود، در غیر این صورت از طراحی مدرن آیفون استفاده می‌کند. در واقع، SE جدید می تواند بسیاری از ظاهر خود را با آیفون 16 آینده به اشتراک بگذارد. ابعاد SE بسیار نزدیک به ابعاد XR خواهد بود.

حتی منبع همه اینها به ما هشدار می دهد که همه اینها شایعه است. اپل تاکنون هر دو سال یک مدل جدید SE معرفی کرده است و آخرین مدل به مارس 2022 بازمی‌گردد – این امر نشان می‌دهد که پیگیری‌ها باید در ماه آینده ارائه شوند.

در واقع، SE بعدی ممکن است تنها در سال 2025 و پس از عرضه آیفون 16 در پاییز امسال وارد بازار شود. همچنین انتظار می رود که این دستگاه یک نمایشگر ساخته شده توسط BOE داشته باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.