نشت جدید جزئیات باتری آیفون SE 4

پیش از این، اپل آیفون SE (2022) را معرفی کرد که مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند تولید شده توسط این غول فناوری بود. آیفون SE (2022) با طراحی یکسان با نسخه های قدیمی آیفون مانند آیفون 8 عرضه می شود. با این حال، انتظار می رود که اپل اکنون بتواند یک مدل جدید SE، یعنی iPhone SE 4 را عرضه کند. در جدیدترین توسعه، گزارشی در این زمینه منتشر شده است.

نکات برجسته

  • آیفون SE 4 ادعایی می تواند باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.
  • اپل در حال آزمایش آیفون SE 4 با باتری D59 است.
  • همچنین انتظار می‌رود آیفون SE 4 دارای طراحی کاملاً جدیدی باشد.

طبق گزارش Macrumors، آیفون SE 4 شایعه شده می تواند باتری بزرگتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. در این گزارش آمده است که این باتری در آیفون SE 4 همانند باتری آیفون 14 خواهد بود.

اپل در حال آزمایش آیفون SE 4 با باتری D59 است. برای زمینه، باتری D59 در آیفون 14 استفاده شد. اپل معمولا ظرفیت باتری گوشی هوشمند خود را فاش نمی کند. با این حال، برخی ویدیوها در گذشته نشان داده اند که آیفون 14 به باتری 3279 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. اگر این باتری با آیفون SE 4 عرضه شود، باید بگویم که ارتقاء بزرگی خواهد بود. چرا؟ زیرا در حال حاضر آیفون SE (2022) دارای باتری 2108 میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، نمونه اولیه ناتمام آیفون SE 4 نیز به همان باتری مورد استفاده در آیفون 14 مجهز شد.

همچنین انتظار می‌رود آیفون SE 4 دارای طراحی کاملاً جدیدی باشد. پیش از این، مینگ-چی کو، تحلیلگر مشهور اپل، گزارش داده بود که مدل جدید آیفون SE دارای طراحی مشابه آیفون 14 خواهد بود. علاوه بر این، برخی گزارش‌های دیگر نیز این موضوع را تایید کرده و ادعا می‌کنند که این گوشی با بدنه آیفون 14 سفارشی‌سازی شده عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، آیفون SE 4 همچنین از نمایشگر OLED و Face ID نیز بهره می برد. نسل فعلی آیفون SE دارای صفحه نمایش LCD و Touch ID است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.