Weather & Radar اولین برنامه آب و هوای یکپارچه برای Android Auto است

محدودیت‌های زیادی برای اجرای برنامه‌ها در Android Auto وجود دارد. بیشتر به پخش رسانه، پیام رسانی و ناوبری محدود می شود. با این حال، گوگل اندکی Android Auto را باز کرد تا به چند نوع دیگر از برنامه‌ها اجازه دهد، از جمله برنامه‌هایی که اطلاعات شارژ خودروهای الکتریکی، کنترل‌های خانه هوشمند و آب و هوا را ارائه می‌دهند. اکنون اولین برنامه کامل آب و هوا برای اندروید اتو منتشر شده است.

برنامه Weather & Radar به Android Auto می آید - چیکاو

Weather & Radar اولین برنامه آب و هوای کامل یکپارچه برای صفحه نمایش Android Auto است. آخرین نسخه (2023.3.1) برنامه محبوب آب و هوا از Android Auto پشتیبانی می کند، بنابراین اگر آن برنامه را روی گوشی هوشمند Galaxy (یا اندروید دیگر) خود نصب کرده اید، می توانید اطلاعات دقیق آب و هوا را در هر مکانی مشاهده کنید.

این برنامه همچنین از حالت تقسیم صفحه پشتیبانی می کند، به این معنی که می توانید آن را در کنار Google Maps یا سایر برنامه های ناوبری و پخش رسانه در صفحه اصلی Android Auto قرار دهید. این برنامه برای سیستم‌عامل Android Automotive نیز موجود است، به این معنی که می‌توان آن را به‌صورت مستقل روی خودروهایی که از سیستم‌عامل Android Automotive استفاده می‌کنند نصب کرد.

لایه WeatherRadar اطلاعات ماهواره و بارش فعلی را نمایش می دهد، در حالی که لایه RainfallRadar شدت بارش را نشان می دهد. از طریق نماد لایه ها می توانید بین دو حالت انتخاب کنید. خوب است که قبل از راه اندازی برنامه CarPlay، یک شرکت را ببینید که یک برنامه Android Auto راه اندازی می کند. Weather & Radar می گوید که آنها در حال توسعه برنامه CarPlay نیز هستند.

آب و هوا و رادار Android Auto برنامه فوق العاده عریض - چیکاو

کلید نوع بارش کامل فقط در اپلیکیشن گوشی هوشمند موجود است و اگر می‌خواهید به اطلاعات رنگی مانند آبی برای باران، صورتی برای برف، ماهی سالمون برای باران یخ‌زده و زرد برای برخورد رعد و برق دسترسی داشته باشید، باید آن را باز کنید.

گوگل هر ساله ویژگی های جدید Android Auto را ارائه می کند. چند روز پیش شروع به نمایش نقشه های سه بعدی در گوگل مپ کرد. همچنین به افراد این امکان را می‌دهد تا زمانی که رانندگی نمی‌کنند، با استفاده از Google Chrome به مرور وب بپردازند. Galaxy S24 می‌تواند کارهای بیشتری را با Android Auto انجام دهد، از جمله خلاصه کردن پیام‌ها و پیشنهاد پاسخ‌ها.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.