Android Auto با سری Galaxy S24 هوشمندتر می شود

پرچمداران جدید گلکسی اس 24 سامسونگ از قدرت هوش مصنوعی و مدل های زبان بزرگ برای بهبود ارتباطات از بسیاری جهات استفاده می کنند. آنها ویژگی‌هایی مانند ترجمه زنده در تماس‌های تلفنی، مترجم، کمک چت و کمک رونوشت را ارائه می‌کنند. با این حال، اکنون قدرت هوش مصنوعی فراتر از خود گوشی‌ها و به پلتفرم Android Auto گسترش یافته است.

سری گلکسی S24 ارتباط با مردم را هنگام رانندگی آسان تر می کند. هنگامی که Galaxy S24 را از طریق Android Auto به وسیله نقلیه خود متصل می کنید، تلفن می تواند پیام های دریافتی را خلاصه کند و پاسخ ها و اقداماتی مانند ارسال یک ETA به شخصی پیشنهاد دهد.

فقط برای Galaxy S24 موجود است؟

سامسونگ می‌گوید این ویژگی‌های جدید Android Auto از طریق یک به‌روزرسانی برنامه اضافه می‌شوند، که می‌تواند به این معنی باشد که آن‌ها در انحصار سری Galaxy S24 باقی نمی‌مانند.

همچنین ممکن است به این معنی باشد که Android Auto هوشمندانه‌تر در زمان راه‌اندازی در سری گلکسی S24 در دسترس نخواهد بود، اما پس از عرضه به‌روزرسانی این برنامه – در تاریخی نامشخص.

همچنین این احتمال وجود دارد که این ارتقاهای جدید Android Auto فقط برای One UI 6.1 و بالاتر در دسترس باشند. بنابراین، حتی اگر فرض کنیم که گوشی‌های گلکسی قدیمی‌تر می‌توانند از آن‌ها پشتیبانی کنند، همچنان به One UI 6.1 نیاز دارند. تمام این جزئیات باید مشخص شود.

اگر پرچم‌داران قدیمی‌تر اخبار قدیمی هستند و می‌خواهید Galaxy S24+، S24 یا S24 Ultra را پیش‌سفارش کنید، می‌توانید همین الان این کار را انجام دهید. و در صورت پیش‌سفارش، می‌توانید از ارتقاء حافظه رایگان و سایر پاداش‌ها بهره مند شوید. دکمه «پیش سفارش» را در زیر فشار دهید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.