نسخه بتای جدید مرورگر اینترنت سامسونگ در حال عرضه است

چند ماه از انتشار آخرین آپدیت بتا برای مرورگر اینترنت موبایل خود توسط سامسونگ می گذرد، اما این شرکت در حال حاضر بالاخره نسخه جدیدی را عرضه می کند. این اولین بروزرسانی اینترنتی بتای سال 2024 است.

مرورگر اینترنت سامسونگ نسخه بتا 24.0.3.2 از طریق فروشگاه گلکسی و پلی استور در دسترس است. این آپدیت در 5 فوریه عرضه شد و وزن آن کمی بیش از 128 مگابایت است.

محتویات این به روز رسانی، اما کمی رمز و راز است. بار دیگر، به نظر می رسد که سامسونگ به جای ارائه اطلاعات در مورد آخرین نسخه، یک تغییرات قدیمی را تغییر کاربری داده است.

گزارش تغییرات به ویژگی‌هایی اشاره می‌کند که قبلاً در نسخه‌های بتای مرورگر اینترنت قبلی وجود داشته است، مانند پشتیبانی از تکمیل خودکار URL در نوار آدرس و افزایش مقدار History که مرورگر می‌تواند ذخیره کند.

متأسفانه، ما نمی دانیم که این آخرین آپدیت بتا مرورگر اینترنت سامسونگ چه ویژگی های جدیدی را به همراه دارد، اما حدس می زنیم که ممکن است به بهبود امنیت یا حتی سازگاری با دستگاه های جدیدتر مانند سری گلکسی S24 مربوط باشد.

مرورگر اینترنت سامسونگ نسخه بتا 24.0.3.2 هنوز در همه جا در دسترس نیست، اما به تدریج به بازارهای بیشتری می رسد. می‌توانید آخرین نسخه را با فرض اینکه در منطقه شما در دسترس است، از طریق فروشگاه گلکسی یا فروشگاه Google Play دانلود کنید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.