مرورگر جدید آنر چیزی جز تغییر نام مرورگر هواوی نیست

هوآوی برند آنر خود را در اواسط نوامبر ۲۰۲۰ (آواخر آبان ۱۳۹۹) به شرکت فناوری اطلاعات جدید Zhixin فروخت. از آن زمان تاکنون تقریباً یک سال می‌گذرد اما، محصولات این دو شرکت هنوز با یکدیگر یکسان هستند. گوشی‌های هوشمند جدید با برند آنر ( HONOR) تقریباً همه چیز را با گوشی‌های هواوی به طور مشترک دارند. همراه چیکاو باشید.

در مورد نرم‌افزار هم وضعیت این دو پلتفرم همین طور است و بین نرم‌افزارهای این دو برند به آن صورت تفاوتی به چشم نمی‌آید. چند روز پیش، آنر برنامه مرورگر خود را برای دستگاه‌های اندرویدی خود به نام آنر بروزر (HONOR Browser) منتشر کرد. جای تعجب نیست که این مرورگر چیزی نیست جز همان مرورگر هواوی که فقط تغییر نام پیدا کرده است.

HONOR Browser - چیکاو

در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان)، یک حساب کاربری Weibo متمرکز بر هواوی  (菊厂影Fans) چند اسکرین شات از مرورگر جدید آنر را به اشتراک گذاشت که در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا قرار دارد. تصاویر نشان می‌دهند که مرورگر نه تنها دارای آرم مشابه با مرورگر هواوی است، بلکه میانبرهایی نیز دارد که آن ها نیز با میانبرهای هواوی هیچ تفاوتی ندارند، با این حال، به میانبرهای آنر  تغییر نام داده‌اند.

نسخه جدید برنامه آنر ویژن  HONOR Vision - چیکاو

آنر امروز بی‌سر و صدا لوگو را با آخرین نسخه بتا  5.0.0.303. تغییر داد. نسخه جدید برنامه آنر ویژن  HONOR Vision  را نیز به همراه دارد که باز هم یک تابع جستجوی بصری تغییر نام یافته در جستجوی HUAWEI Petal است. نسخه بتای جدید همچنین دارای ویژگی HONOR Smart Recommendation  است که این نیز مشابه اجرای مرورگر هواوی است.

مرورگر آنر در واقع همان مرورگر هواوی است - چیکاو

به طور خلاصه، مرورگر آنر در واقع همان مرورگر هواوی است که به شکل کنونی آن تغییر نام داده است و تمام تغییرات آن نیز فقط در حد یک تغییر بوده است و آن هم تغییر نام خلاصه می‌شود و بس، آنر در عوض هواوی!.

مرورگر آنر - چیکاو

امید است که آنر این برنامه را به گونه‌ای تغییر دهد که در آینده نزدیک با ظاهر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد ظاهر شود و هیچ شباهتی نیز به نسخه هواوی نداشته باشد. تا آن زمان، کاربران آنر با همین مرورگر فعلی هواوی که پشت نام آنر پنهان شده است، روزگار را خواهند گذراند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.