Google Nearby Share به Quick Share در ویندوز تغییر نام می دهد

در اوایل سال جاری، گوگل و سامسونگ اعلام کردند که ویژگی‌های اشتراک‌گذاری فایل بی‌سیم خود – اشتراک‌گذاری نزدیک و اشتراک‌گذاری سریع – را در یک نام تجاری واحد ادغام کرده‌اند: Quick Share. این تغییر ابتدا در سری گلکسی اس 24 رخ داد و سپس برای سایر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی در دسترس قرار گرفت. اکنون، این تغییر نام تجاری در ویندوز رخ داده است.

Google Nearby Share برای Windows به اشتراک گذاری سریع از Google تغییر نام داد

گزارش شده است که گوگل اکنون به روز رسانی Nearby Share برای برنامه ویندوز را منتشر کرده است. پس از نصب به‌روزرسانی، نام برنامه به اشتراک‌گذاری سریع از Google تغییر می‌کند و این تقریباً تنها تغییری است که برنامه مشاهده کرده است. کل ظاهر و احساس، به جز لوگوی جدید Quick Share، شبیه به نسخه قبلی برنامه است. برای استفاده از این ویژگی همچنان باید به حساب Google وارد شوید.

Nearby Share گوگل با Quick Share سامسونگ ادغام شد - چیکاو

سامسونگ همچنین برای لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک خود، اپلیکیشن Quick Share را برای ویندوز توسعه داده است. همچنین چند روز پیش برند جدید را از طریق به‌روزرسانی اپلیکیشن دریافت کرد. با این حال، اکنون دو برنامه برای ویندوز وجود دارد که به نام Quick Share نامیده می شوند. یکی توسط گوگل توسعه یافته و سامسونگ دیگری را می سازد. باید دید که آیا و چه زمانی این دو اپلیکیشن ادغام خواهند شد.

پیش از این، تنها دستگاه های سامسونگ می توانستند فایل ها را به صورت بی سیم با یکدیگر از طریق اشتراک گذاری سریع به اشتراک بگذارند. پس از آپدیت جدید، تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی می توانند با استفاده از قابلیت جدید Quick Share فایل ها را به صورت بی سیم به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توان فایل‌ها را بین تلفن‌های هوشمند/تبلت اندرویدی و رایانه‌های دارای Windows و Quick Share به اشتراک گذاشت.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.