کتابچه راهنمای ساعت هوشمند Galaxy Fit 3 در دسترس است

Galaxy Ring آینده برای کسانی که به دنبال چیزی به پیچیدگی یک ساعت هوشمند نیستند، جایگزین عالی خواهد بود، اما به عنوان یک محصول نسل اول، احتمالاً دارای قیمت گرانی است. اما سامسونگ با ورود به بخش محصولات جدید، محصولات کم‌هزینه‌ای را فراموش نمی‌کند و به زودی Galaxy Fit 3 را عرضه خواهد کرد.

گلکسی فیت 3 جانشین گلکسی فیت 2 خواهد بود که بیش از سه سال پیش عرضه شد. شروع به دستیابی به خرده فروشان در برخی کشورها شده است، که نشان می دهد راه اندازی رسمی بسیار نزدیک است و اکنون، کتابچه راهنمای کاربر آن نیز در دسترس است.

دفترچه راهنما دقیقاً هیچ نکته جالبی را ارائه نمی دهد به جز تأیید برخی از سلامتی و سایر ویژگی هایی که در دسترس خواهند بود. همچنین تأیید می کند که از نظر اندازه و فرم، Fit 3 بین گلکسی واچ و ردیاب های قبلی گلکسی فیت قرار می گیرد و اگر صادق باشیم، به دلیل صفحه نمایش 1.6 اینچی مستطیلی مانند یک اپل واچ ریپ آف به نظر می رسد.

راهنمای Galaxy Fit 3 - چیکاو

گلکسی فیت 3 به جای داشتن مجموعه ای از حسگرها به عنوان ساعت های هوشمند سامسونگ، به یک سنسور ضربان قلب نوری در قسمت جلوی سخت افزار محدود شده است، اگرچه همچنان بسیاری از همان توانایی های ردیابی سلامت و تناسب اندام را ارائه می دهد.

گلکسی فیت 3 از ردیابی ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و استرس به همراه شمارش گام ها و ردیابی برای تمرینات مختلف پشتیبانی می کند. همچنین می‌تواند الگوی خواب شما را ثبت کند، اگرچه نتایج بدون شک در مقایسه با ساعت هوشمند گلکسی دقت کمتری خواهند داشت.

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ گزینه‌های سفارشی‌سازی مختلفی را نیز ارائه می‌کند، از جمله صفحه‌های ساعت و ویجت‌ها (یا کاشی‌ها، همانطور که سامسونگ آنها را نامیده است).

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.