اندروید 14 (One UI 6.0) برای گلکسی A05s عرضه می شود

سامسونگ بالاخره آپدیت One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را برای گلکسی A05s منتشر کرد. این یکی از آخرین گوشی های هوشمند گلکسی واجد شرایط است که به روز رسانی اندروید 14 را دریافت می کند. گوشی های هوشمند رده بالای این شرکت در اکتبر 2023 شروع به دریافت به روز رسانی اندروید 14 کردند و سپس این به روز رسانی به دستگاه های میان رده و مقرون به صرفه گسترش یافت. تنها دستگاه‌های گلکسی باقی‌مانده که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، مدل‌های سطح پایه هستند.

گلکسی A05s به‌روزرسانی اندروید 14 (One UI 6.0) را در آسیا دریافت می‌کند

به روز رسانی اندروید 14 برای گلکسی A05s با نسخه سیستم عامل A057FXXU2BXA8 ارائه می شود که در حال حاضر در اندونزی و ویتنام موجود است. کشورهای بیشتری می توانند به زودی به این فهرست بپیوندند. از آنجایی که این یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری قابل توجه است، انتظار داریم حجم دانلود این به‌روزرسانی بیش از 1.5 گیگابایت باشد، بنابراین عاقلانه‌تر است که از شبکه Wi-Fi برای دانلود به‌روزرسانی استفاده کنید. علاوه بر این، از اطلاعات خود مانند گزارش تماس ها، اسناد، پیام ها، تصاویر و ویدیوها نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر Galaxy A05s دارید و در اندونزی یا ویتنام زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید با رفتن به تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنید.

این به روز رسانی همچنین شامل وصله امنیتی ژانویه 2024 است که حدود 65 نقص امنیتی را برطرف می کند.

ویژگی One UI 6.0 برای Galaxy A05s

One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 چندین ویژگی جدید را به همراه دارد، از جمله طرح بندی پنل سریع کاملاً جدید برای تغییر تنظیمات سریع، گزینه های فونت جدید برای ویجت ساعت صفحه قفل، طراحی جدید ایموجی، و گزینه های اندازه و مکان بیشتر برای ساعت صفحه قفل. ویجت سامسونگ همچنین ویجت پخش کننده رسانه جدیدی را برای نوتیفیکیشن ها و نواحی قفل صفحه معرفی کرده است که دارای انیمیشن شکل موج است.

سامسونگ با One UI 6.0 تمامی برنامه های موجود را بهبود بخشیده است. اکنون برنامه گالری پیشنهادهای ویرایش بیشتری دارد. اکنون برنامه ویرایش عکس دارای کنترل ها و گزینه های ویرایش برجسته تری است. برنامه ویرایشگر ویدیوی داخلی به Samsung Studio تغییر نام داده است و اکنون از پیش نویس ها و جدول زمانی پشتیبانی می کند. اکنون برنامه تنظیمات یک لیست مستقیم برای بخش باتری دارد. اشیاء موجود در تصاویر و ویدیوها را می توان برش داد و به عنوان برچسب در صفحه کلید سامسونگ ذخیره کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.