برنامه های پیش فرض مورد علاقه خود را در One UI سامسونگ انتخاب کنید

سامسونگ یکی از کامل ترین تجربه های موبایلی را که می توانید پیدا کنید ارائه می دهد. پوسته اختصاصی One UI برای اندروید بسیار بیشتر از آن است و در طول سال‌ها، سامسونگ برنامه‌های شخص اول جامد را برای کاربران دستگاه‌های گلکسی توسعه داده است.

با وجود این، ممکن است متوجه شده باشید که برخی از برنامه های سامسونگ در تلفن یا تبلت گلکسی شما به عنوان گزینه پیش فرض تنظیم نشده اند. اگر سال گذشته اخبار را از دست دادید، گوگل به غول فناوری کره ای یک قایق پول نقد پرداخت تا برخی از برنامه ها و خدمات خود را تبلیغ کند.

خبر خوب برای کاربران دستگاه گلکسی این است که، صرف نظر از قراردادهای گوگل با سامسونگ، می‌توانند برنامه‌های پیش‌فرض از مرورگرهای وب گرفته تا برنامه‌های تلفن و پیام‌رسانی را انتخاب کنند. در اینجا چگونگی آن است.

برنامه های پیش فرض را در دستگاه گلکسی خود تغییر دهید

برای تغییر برنامه‌های پیش‌فرض در One UI، ابتدا برنامه تنظیمات را در تلفن یا رایانه لوحی Galaxy خود باز کنید، سپس به «برنامه‌ها» دسترسی پیدا کنید.

سپس روی «انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض» ضربه بزنید. در این منو، فهرستی از دسته‌های برنامه پیش‌فرض، از جمله برنامه مرورگر اینترنت، برنامه دستیار دیجیتال، برنامه خانگی، برنامه‌های تلفن و پیامک و همچنین برنامه مرورگر پیش‌فرض برای نمایه کاری خود، یعنی پوشه امن، را مشاهده خواهید کرد.

دسته برنامه پیش فرضی را که می خواهید تغییر دهید انتخاب کنید و یکی از گزینه های موجود را انتخاب کنید.

قبل از اینکه بتوانید آن را به عنوان گزینه فهرست شده ببینید، باید یک برنامه جایگزین روی دستگاه Galaxy خود نصب کنید. به عنوان مثال، دسته برنامه Home تنها در صورتی حاوی گزینه One UI Home خواهد بود که سایر پوسته های اندروید را نصب نکرده باشید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.