وصله امنیتی فوریه سامسونگ جزئیات بیشتری دریافت می کند

سامسونگ روز گذشته عرضه به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2024 را آغاز کرد و این به‌روزرسانی قبلاً به گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رسیده است. با این حال، این شرکت فاش نکرد که کدام نقص‌های امنیتی را با به‌روزرسانی جدید برطرف کرده است. سامسونگ اکنون این آسیب پذیری ها را آشکار کرده است.

وصله امنیتی فوریه 2024 سامسونگ در مجموع شامل 72 اصلاح است

وصله امنیتی فوریه 2024 سامسونگ شامل رفع نقص‌های امنیتی موجود در اندروید و کاستی‌های امنیتی کشف‌شده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی خاص سامسونگ است. طبق بولتن امنیتی جدید سامسونگ، وصله امنیتی فوریه 2024 در مجموع شامل 72 اصلاح امنیتی است.

از این تعداد، 61 رفع مشکل از طرف گوگل انجام شده است، در حالی که 11 مورد فقط برای دستگاه های سامسونگ است. دو اصلاح از طرف Google در وصله امنیتی ژانویه 2024 سامسونگ گنجانده شده است، در حالی که دو مورد برای دستگاه های سامسونگ اعمال نمی شود. بنابراین، این اصلاحات در وصله امنیتی جدید سامسونگ گنجانده نشده است.

سه اصلاح از وصله امنیتی فعلی به‌عنوان بحرانی علامت‌گذاری شده‌اند، در حالی که سطح خطر برای 58 اصلاح به‌عنوان بالا علامت‌گذاری شده است. از میان رفع‌های خاص سامسونگ، چهار رفع امنیتی به‌عنوان متوسط ​​و هفت مورد دارای سطوح پرخطر هستند.

این شرکت کره‌ای جزئیات اصلاحات مربوط به دستگاه‌های خاص سامسونگ را ارائه کرده است و این موارد شامل آسیب‌پذیری‌هایی در Smart Suggestion، GosSystemService، Auto Hotspot، bootloader و برخی عملکردهای دیگر می‌شود.

سامسونگ احتمالاً به‌روزرسانی امنیتی فوریه 2024 را برای همه تلفن‌های هوشمند رده بالای خود و اکثر گوشی‌های میان رده خود تا پایان این ماه منتشر خواهد کرد. برخی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه ممکن است این به‌روزرسانی را در این ماه دریافت کنند، در حالی که آن دسته از دستگاه‌هایی که فقط یک برنامه ماهانه نیستند، این به‌روزرسانی را دریافت نخواهند کرد یا در چند ماه آینده آن را دریافت خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.