Galaxy S24 ممکن است بهترین گوشی Enterprise Edition باشد

Galaxy S24 ممکن است یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند برای مشتریان تجاری باشد، زیرا از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مانند Chat Assist، Summarize، Auto-Format، Interpreter، AI Live Translation و موارد دیگر استفاده می‌کند که همگی می‌توانند به طور بالقوه به گردش کار سازمانی کمک کنند. کاربران تنها برای سامسونگ منطقی است که نسخه رسمی Galaxy S24 را منتشر کند.

از زمان نگارش این مقاله، نسخه Enterprise Edition برای مشتریان آلمانی منحصراً برای مدل پایه Galaxy S24 با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی در رنگ Onyx Black در دسترس است.

گلکسی +S24 و S24 Ultra هنوز به عنوان دستگاه های Enterprise Edition در آلمان ارائه نمی شوند، اما ممکن است هر لحظه تغییر کند. به همین ترتیب، ما انتظار داریم Enterprise Edition S24 به زودی در بازارهای بیشتری خارج از آلمان در دسترس قرار گیرد.

سامسونگ می‌گوید: «گلکسی اس 24 با هوش مصنوعی گلکسی از بسیاری از روال‌ها پشتیبانی می‌کند، اما از وظایف جدیدی نیز پشتیبانی می‌کند که باید در کارهای روزمره با آن‌ها سر و کار داشته باشیم. ما کاملاً متقاعد شده‌ایم که عملکردهای جدید هوش مصنوعی ما به طور قابل توجهی کاربران را تسکین می‌دهد و آنها را سازنده‌تر از قبل خواهد کرد.»

به غیر از هوش مصنوعی، نسخه Enterprise Galaxy S24 Knox Suite معمولی را ارائه می دهد که یک سرویس فوق العاده برای مدیران است زیرا به آنها کمک می کند دستگاه ها و ناوگان دستگاه ها را سالم، ایمن و به روز نگه دارند.

سخت افزار عالی و امنیت طولانی مدت

Galaxy S24 Enterprise Edition از سخت افزاری مشابه نسخه استاندارد بهره می برد، از جمله تراشه Exynos 2400، 8 گیگابایت رم و صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ به روز رسانی 120 هرتز و روشنایی 2600 نیت.

انرژی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی تامین می کند. و مشتریانی که ممکن است به دوربین نیاز داشته باشند، یک راه‌اندازی اصلی سه‌گانه با قابلیت ضبط 8K، متشکل از یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی فوق عریض و 10 مگاپیکسلی دریافت می‌کنند. دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز دو پیکسل نیز وجود دارد.

علاوه بر این، Galaxy S24 با به‌روزرسانی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می‌شود و با هفت ارتقاء سیستم‌عامل اصلی و هفت سال وصله‌های امنیتی پشتیبانی می‌شود. بنابراین، جدا از هوش مصنوعی، گلکسی اس 24 می‌تواند سرمایه‌گذاری بلندمدتی برای مشتریان سازمانی برای پشتیبانی نرم‌افزاری گسترده باشد، زیرا به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید را برای نزدیک به یک دهه دریافت خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.