نمایشگر همیشه روشن ممکن است در Galaxy S24 کمی بد به نظر برسد

گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ دارای صفحه نمایش همیشه روشن کم نور و نمایه رنگی کم رنگ و زنده هستند.

اول، صفحه نمایش همیشه روشن. در گلکسی اس 24 نسبت به گلکسی اس 22 و اس 23 تاریک تر است، صرف نظر از اینکه از حالت تصویر زمینه جدید یا پیکربندی سنتی AOD استفاده می کند.

این تغییر آشکار در نحوه کالیبره کردن AOD توسط سامسونگ ممکن است به حفظ عمر باتری کمک کند. از سوی دیگر، در برخی شرایط، صفحه نمایش را در یک نگاه کمی کمتر خوانا می کند، که برخلاف هدف نمایشگر همیشه روشن است.

نمایشگر همیشه روشن در گلکسی اس 24 دارای رنگ زرد با یا بدون کاغذ دیواری AOD است و روشن یا خاموش بودن ویژگی های Eye Comfort Shield و Adaptive Color Tone فرقی نمی کند.

نمایه رنگی زنده Galaxy S24 چندان واضح نیست

همانند گوشی های پرچمدار قبلی، گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا دو نمایه رنگی برای نمایشگرهای Super AMOLED خود ارائه می دهند. یکی “Vivid” و دیگری “طبیعی” است.

تفاوت قابل توجهی بین این دو پروفایل رنگی در پرچمداران قبلی گلکسی اس مانند S22 و S23 وجود دارد. در سری گلکسی اس 24 چندان زیاد نیست.

در جدیدترین پرچمداران، نمایه‌های رنگی Vivid و Natural تقریباً یکسان به نظر می‌رسند و گزینه Vivid در سری S24 در مقایسه با مدل‌های قبلی به طرز چشمگیری کاهش یافته است. به عبارت دیگر، نمایه رنگی جدید گلکسی S24 مانند گذشته رنگارنگ نیست.

ما مطمئن نیستیم که آیا این تفاوت ها در نمایشگر همیشه روشن و نمایه های رنگی در نظر گرفته شده است یا خیر. و خوشبختانه، جدای از این مشکلات یا اختلافات نسبتاً جزئی، می‌توانیم گزارش دهیم که صفحه‌نمایش‌های Super AMOLED جدید در مجموع عالی به نظر می‌رسند و در صورت نیاز بسیار روشن به نظر می‌رسند.

با این وجود، به نظر می رسد چیزی در مورد حالت های رنگی درست نیست. حداقل، ما معتقدیم که باید بین گزینه های Vivid و Natural تفاوت بیشتری وجود داشته باشد. سایر کاربران نیز از رنگ های شسته شده شکایت کرده اند. بنابراین، شاید همه اینها عمدی نباشد و سامسونگ از طریق به روز رسانی سیستم عامل آینده به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.