Galaxy S24 از یک هوش مصنوعی ویژه در چین برای ویژگی های Galaxy AI استفاده می کند

Galaxy AI بدون شک بزرگترین نقطه فروش سری جدید Galaxy S24 سامسونگ است. این مجموعه از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به مدل‌های هوش مصنوعی Google و همچنین مدل‌هایی که توسط سامسونگ آموزش داده شده است، متکی است. با این حال، از آنجایی که خدمات گوگل در چین ممنوع است، سامسونگ مجبور شد به دنبال گزینه های جایگزین باشد.

بنابراین جای تعجب نیست که این شرکت مجبور شد با یک مدل هوش مصنوعی متفاوت که بتواند وظیفه ویژه تقویت ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی را در چین انجام دهد. سامسونگ برای کمک به بایدو، که اغلب به عنوان نسخه خانگی چینی گوگل در نظر گرفته می شود، مراجعه کرد.

سامسونگ مدل هوش مصنوعی محلی را برای Galaxy AI در چین انتخاب می کند

Galaxy AI عملکرد مشابهی را به کاربران چینی ارائه می دهد که در جاهای دیگر انجام می دهد. این شامل توانایی ترجمه زنده تماس های تلفنی، خلاصه کردن یادداشت ها و صفحات وب، رونویسی یادداشت های صوتی و موارد دیگر است. بسیاری از این ویژگی‌ها به مدل‌های پایه هوش مصنوعی گوگل در جاهای دیگر متکی هستند، اما از آنجایی که سرویس‌های گوگل در چین کار نمی‌کنند، سامسونگ از هوش مصنوعی بایدو Ernie استفاده کرد.

هوش مصنوعی ارنی پاسخ بایدو به تمام پیشرفت‌های هوش مصنوعی در غرب است. این شرکت چینی ادعا می‌کند که Ernie 4.0 که اخیراً رونمایی شده است، قوی‌ترین نسخه از مدل پایه ارنی است. همچنین ادعا می کند که قابلیت های Ernie به اندازه ChatGPT-4 پیشرفته است.

سامسونگ در چند سال گذشته شرایط سختی را در چین داشته است. حتی در میان 5 فروشنده برتر گوشی های هوشمند در چین، که مسلما یکی از پرسودترین بازارهای گوشی های هوشمند در جهان است، نیست. اپل در آنجا سلطنت می کند و پس از آن برندهای محلی Honor، Vivo، Huawei و Oppo قرار دارند. سامسونگ علیرغم سهم بازار بسیار پایین خود در چین، همچنان به عرضه محصولات جدید خود در این کشور ادامه می دهد و امیدوار است بتواند بخشی از این سهم بازار از دست رفته را به دست آورد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.