اپل با ویژگی جدید iOS 17.4 به گلکسی AI پاسخ می دهد

گلکسی AI نشان داده است که چگونه اپل در رقابت گوشی های هوشمند هوش مصنوعی به سامسونگ شکست می خورد، اما واضح است که این شرکت میوه فروشی بدون مبارزه از بین نمی رود. ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2024 جذابیت زیادی برای گوشی‌های هوشمند خواهد داشت، همانطور که سامسونگ قبلاً با سری جدید گلکسی S24 که هفته گذشته رونمایی شد نشان داده است.

آیفون‌های اپل در حال حاضر از ویژگی‌های هوش مصنوعی زیادی استفاده نمی‌کنند، اما ممکن است در اواخر سال جاری، زمانی که آیفون 16 در نهایت رونمایی می‌شود، تغییر کند. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، این شرکت در حال پر کردن شکاف‌ها با ویژگی‌های جدید است که به کاربرانش طعمی از آینده را می‌دهد.

برنامه پادکست اکنون رونویسی های خودکار را ارائه می دهد

اپل اعلام کرده است که اپلیکیشن پادکست مستقل خود از این پس می‌تواند به صورت هوشمند رونوشت‌هایی را برای پادکست‌ها تولید کند. این ویژگی در آپدیت آینده iOS 17.4 گنجانده شده است. رونوشت ها ابتدا برای پادکست های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی زبان در دسترس خواهند بود.

رونوشت های خودکار اندکی پس از آپلود پادکست ها در دسترس خواهند بود و برای کاربران در بیش از 170 کشور و منطقه قابل مشاهده خواهند بود. اپل همچنین گفته است که کاربران می‌توانند کلمات و عبارات خاصی را در رونوشت‌ها جستجو کنند و همراه با قسمت آن را بخوانند. هر کلمه همانطور که با صدای بلند گفته می شود برجسته می شود.

اگرچه اپلیکیشن پادکست اکنون می‌تواند به‌طور خودکار رونوشت تولید کند، اپل می‌گوید که پادکست‌ها همچنان می‌توانند در صورت تمایل، رونوشت‌های خود را ارائه دهند. آنها همچنین این گزینه را دارند که یکی از رونوشت های تولید شده به طور خودکار توسط برنامه را دانلود و ویرایش کنند و آنها را دوباره آپلود کنند.

از آنجایی که هوش مصنوعی در سال 2024 تمرکز اصلی برای سازندگان گوشی های هوشمند است، جای تعجب نیست که اپل به تدریج نقش برجسته ای را در دستگاه ها و برنامه های خود به آن اختصاص دهد. بخش عمده ای از قابلیت های هوش مصنوعی آن ممکن است تا نیمه دوم سال جاری رونمایی نشود، اما به Galaxy AI زمان زیادی برای تسخیر قلب و ذهن کاربران در همه جا می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.