اولین آپدیت نرم افزاری گلکسی اس 24 ممکن است در 23 ژانویه ارائه شود

معرفی رسمی گلکسی اس 24 سامسونگ کمتر از یک هفته پیش انجام شد و مصرف کنندگان این سوال را داشتند که آیا جدیدترین گوشی پرچمدار این غول کره ای ارزش خرید دارد یا خیر. گلکسی اس 24، اس 24 پلاس و اس 24 اولترا در 31 ژانویه به فروش می رسد.

آزمایش‌های اولیه کاستی‌هایی مانند عملکرد متناقض دوربین و کیفیت تصویر پایین‌تر در سطوح زوم بالاتر از 10 برابر در Galaxy S24 Ultra در مقایسه با Galaxy S23 Ultra را نشان داده است. همچنین به نظر می‌رسد که مدل Ultra با وجود یک محفظه بخار 1.9 برابری بزرگ‌تر برای دور کردن گرما از تراشه جدید اسنپدراگون، هنگامی که برای مدت‌های طولانی تا حد مجاز تحت فشار قرار می‌گیرد، گاز قابل توجهی داشته باشد، که در کمال تعجب در تراشه‌ی اگزینوس گلکسی S24 و S24 پلاس وجود ندارد.

با این حال، به نظر می‌رسد بسیاری از کارشناسان و داوران هنوز به واحدهای خرده‌فروشی دسترسی ندارند، که می‌تواند علت برخی از مسائلی باشد که آشکار می‌شوند. خوشبختانه، به نظر می رسد سامسونگ از قبل آگاه است که برای عملکرد بهینه جدیدترین پرچمداران گلکسی اس به به روز رسانی های نرم افزاری نیاز است. اولین آپدیت را اواخر این هفته منتشر خواهد کرد.

طبق گفته Max Jambor از AllAboutSamsung، سامسونگ به‌روزرسانی سری گلکسی S24 را در تاریخ 23 ژانویه منتشر می‌کند تا “بهبود عملکرد و بهبود عملکردهای دوربین”. این به‌روزرسانی احتمالاً در واحدهای خرده‌فروشی از قبل بارگذاری شده است که در روزهای آینده به دست مشتریان می‌رسد، اما اگر نه، باید خارج از جعبه قابل دانلود باشد.

از آنجایی که سری گلکسی اس 24 با چندین ارتقاء عمده به خصوص در مدل اولترا همراه است و زودتر از حد معمول عرضه شده است، ممکن است سامسونگ نیاز داشته باشد بیش از یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را قبل از اینکه دستگاه‌های جدید طبق برنامه کار کنند منتشر کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.