بررسی رابط کاربری Bard AI گوگل

در حالی که ما منتظر تاریخ رسمی راه اندازی دستیار هوش مصنوعی Google Bard هستیم، افراد حاضر در 9To5Google بررسی کرده اند که رابط کاربری دستیار هوش مصنوعی Google Bard چگونه خواهد بود. قابل ذکر است که برنامه Google با چند طرح جدید به روز شده است که بهترین نگاه را به تغییر برگه و پنجره پاپ آپ به ما می دهد.

در یک پست APK-Insight، آخرین نسخه برنامه Google از حالت کامپایل خارج شد. رابط کاربری دستیار هوش مصنوعی Bard به روز شده همچنین سهام و ابزارک های مالی که اخیراً راه اندازی شده اند را بهینه می کند.

علاوه بر این، به نظر می رسد که دستیار با بارد جایگزین تجربه دستیار موجود در دستگاه های اندرویدی پشتیبانی شده خواهد شد. اما همچنان می‌توانید از روش‌های قدیمی فعال کردن دستیار استفاده کنید، مثلاً دکمه روشن/خاموش را برای مدت طولانی فشار دهید یا بگویید «Hey, Google».

پاپ آپ جدید Bard AI به شما امکان می دهد به سه دکمه برای ارسال درخواست های خود دسترسی داشته باشید

همچنین، رابط کاربری جدید دستیار هوش مصنوعی Bard در بالای صفحه Discover اپلیکیشن جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. این دکمه بیشتر یک سوئیچ کشویی است، و مشخص نیست که آیا دکمه در آنجا قرار دارد تا به شما یادآوری کند که دستیار هوش مصنوعی Bard را بررسی کنید یا اینکه آیا یک مکان دائمی در آنجا خواهد داشت. همچنین، افراد در 9To5Google همچنین می‌توانند پنجره‌ای را فعال کنند که از آن برای ارسال درخواست‌ها و سؤالات خود به دستیار Bard AI استفاده می‌کنید.

پاپ آپ دارای سه دکمه برای تایپ، ارسال پیام های صوتی و اشتراک گذاری عکس با دستیار است. درخواست راه‌اندازی دستیار هوش مصنوعی Bard جدید نیز دوباره طراحی شده است، و اکنون پیام برجسته «دستیار با بارد را امتحان کنید» را نشان می‌دهد تا دستیار شما را ارتقا دهد تا بارد و ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌اش را در بر بگیرد. در حال حاضر، دستیار هوش مصنوعی Bard غیرقابل دسترسی است و باید کمی منتظر عرضه رسمی آن باشیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.