ویژگی ترجمه زبان Galaxy S24 با واتساپ کار می کند

دو روز پیش، سامسونگ از چندین ویژگی جدید مجهز به هوش مصنوعی برای سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد. بیشتر این ویژگی‌ها توسط NPU‌های قدرتمند درون پردازنده‌های Exynos 2400 و Snapdragon 8 Gen 3 For Galaxy در داخل این گوشی‌ها تامین می‌شوند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از ترجمه بلادرنگ زبان در حین تماس ها و پیام های صوتی.

در حالی که این شرکت ترجمه زبان پیام های متنی را از طریق برنامه پیام های داخلی به نمایش گذاشت، به نظر می رسد که با WhatsApp نیز کار می کند.

قابلیت ترجمه زبان Galaxy AI در Galaxy S24 با WhatsApp نیز کار می کند

ویژگی ترجمه بلادرنگ زبان مجموعه Galaxy AI نیز به نظر می رسد که در واتساپ (از طریق @sondesix)، که یک برنامه پیام رسان شخص ثالث است، کار می کند. پیام ها به زبان کره ای در حال ترجمه به انگلیسی هستند و بالعکس. مشخص نیست که واتساپ ترجمه زبان زنده را برای گلکسی اس 24 اجرا کرده است یا اینکه این ویژگی روی همه برنامه های پیام رسان کار می کند.

سامسونگ گفته است که ترجمه زبان می‌تواند به صورت هم‌زمان روی دستگاه (بدون نیاز به اتصال فعال اینترنت) در Galaxy S24+، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra کار کند. و به نظر می رسد سرعت پردازش زبان نسبت به آنچه در رویداد Galaxy Unpacked دیده ایم بسیار سریع است. این ویژگی در سال گذشته در تلفن‌های هوشمند Pixel نیز وجود داشته است و می‌تواند برای گوشی‌های بیشتری با NPU قدرتمند موجود باشد.

سامسونگ اعلام کرده است که برخی از این ویژگی‌های مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند در نیمه اول سال جاری به گوشی‌های هوشمند رده بالای گلکسی موجود بیایند. با این حال، این شرکت فاش نکرده است که چه ویژگی هایی به عنوان بخشی از به روز رسانی One UI 6.1 برای دستگاه های موجود منتشر می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.