تلویزیون فریم سامسونگ گواهی ArtfulColor را از پنتون دریافت می کند

تلویزیون فریم یکی از بهترین تلویزیون هایی است که نه تنها به شما امکان می دهد محتوای مورد علاقه خود را تماشا کنید بلکه به عنوان یک قاب زیبا برای آثار هنری شما عمل می کند. نسخه 2024 تلویزیون قاب سامسونگ گواهینامه معتبر ArtfulColor را از پنتون دریافت کرده است که تضمین می کند تلویزیون رنگ های استثنایی و معتبر مطابق با استانداردهای دقیق پنتون را تولید می کند.

پنتون یک مرجع معتبر جهانی در استانداردهای رنگ است، و تلویزیون فریم سامسونگ که آن را دریافت می‌کند، آن را به یک معامله بزرگ تبدیل می‌کند، زیرا مصرف‌کنندگان مطمئن خواهند بود که تلویزیون مورد علاقه‌شان رنگ‌های معتبری تولید می‌کند که در شرایط نوری استاندارد تقریباً برای چشم انسان قابل تشخیص نیستند.

گواهی پنتون، رهبری سامسونگ را در وفاداری رنگ‌ها مجدداً تأیید می‌کند

گواهی پنتون، رهبری سامسونگ را در وفاداری رنگ‌ها مجدداً تأیید می‌کند - چیکاو

یونگجی کیم، معاون اجرایی کسب و کار نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «هدف ما ارائه بهترین تجربه ممکن برای مشتری است و در مورد The Frame، این کار با ارائه نمایشگری به کاربران انجام می شود که هنر را به تصویر می کشد. راهی که واقعی است. ما با گواهی Pantone Validated ArtfulColor به این مهم دست یافته‌ایم و به کار برای بهینه‌سازی بیشتر تجربه مشاهده ادامه خواهیم داد.»

طبق وبلاگ رسمی، گواهی Pantone Validated ArtfulColor که The Frame TV دریافت کرده است به این معنی است که تلویزیون به طور صادقانه تمام رنگ‌های کارت‌های رنگی Pantone Color و کارت‌های رنگی Pantone SkinTone را تحت روشنایی استاندارد CIE D65 شبیه‌سازی می‌کند.

با این گواهی، تلویزیون فریم اولین نمایشگر در صنعت است که این اعتبارسنجی دقیق را برآورده می کند. قابل ذکر است، تلویزیون فریم قبلاً از طریق «گواهینامه رنگ پنتون» در سال 2022 ارزیابی شده است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.