آزمایش One UI 6.1 برای گلکسی S22، S21 FE، A54، فولد 4 و فلیپ 5 در حال انجام است

تا دو روز دیگر، بالاخره معرفی رسمی سری گلکسی اس 24 خواهیم داشت و تمامی به‌روزرسانی‌های مدل‌های S24+، S24 و S24 Ultra، سری گلکسی S23 و سایر دستگاه‌های قدیمی‌تر را ارائه خواهند داد. همچنین درباره One UI 6.1، نسخه One UI که در پرچمدار جدید با ویژگی های فراوانی از هوش مصنوعی از قبل بارگذاری شده است، بیشتر خواهیم آموخت.

One UI 6.1 برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی موجود خواهد بود. سامسونگ در چند هفته گذشته نرم‌افزار جدید را برای برخی از دستگاه‌های واجد شرایط از جمله گلکسی S23 و گلکسی S22 آزمایش کرده است و به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون در حال آزمایش One UI 6.1 برای چندین دستگاه دیگر است.

فریمور آزمایشی One UI 6.1 در سرورهای سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5، Galaxy Z Fold 4، Galaxy Z Flip 4، Galaxy S21، Galaxy S21 FE، Galaxy A54 و Galaxy A34 مشاهده شده است. ظاهراً ناگهانی سفت‌افزار برای همه این دستگاه‌ها نشان می‌دهد که سامسونگ در توسعه One UI 6.1 پیشرفت خوبی داشته است.

با این حال، همانطور که در یک گزارش انحصاری فاش کرده بودیم، ممکن است One UI 6.1 در دستگاه های موجود در مقایسه با One UI 5.1 و سایر به روز رسانی های جزئی قبلی One UI بیشتر طول بکشد. به این دلیل که One UI 6.1 به دلیل همه ویژگی‌های هوش مصنوعی که سامسونگ با پرچمدار آینده خود معرفی می‌کند، ممکن است به‌روزرسانی جزئی نباشد، حتی اگر این ویژگی‌های هوش مصنوعی برای هر تلفن یا تبلتی که واجد شرایط One UI 6.1 باشد، وجود نداشته باشد.

در حال حاضر، تنها چیزی که می‌توانیم با اطمینان بگوییم این است که One UI 6.1 در سه ماه اول سال برای Galaxy S23 و سایر دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. ما منتظر اطلاعات بیشتر در مورد انتشار به‌روزرسانی هستیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.