چرا خرید Galaxy S23 Ultra اشتباه است؟

گلکسی اس 23 اولترا ممکن است یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار امروز باشد، اما برای مدت طولانی این تاج را حفظ نخواهد کرد. به همین دلیل این ایده کاملا اشتباه است که حتی اکنون به خرید پرچمدار سال گذشته فکر کنید، زیرا یک گوشی حتی بهتر در افق است.

سامسونگ امروز تایید کرد که سری گلکسی اس 24 قرار است در 17 ژانویه رونمایی شود. سری جدید شامل یک مدل جدید Ultra نیز می شود که قرار است جایگزین گلکسی اس 23 اولترا شود و ویژگی های بسیار برترتری را ارائه دهد.

اکنون زمان خرید Galaxy S23 Ultra نیست

سامسونگ همچنان به فروش پرچمداران قدیمی‌تر ادامه می‌دهد، بنابراین حتی با عرضه گلکسی اس 24 اولترا در ماه آینده، احتمالا شاهد عرضه گلکسی اس 23 اولترا با قیمت پایین‌تری خواهیم بود. ممکن است خرید آن دستگاه پس از اعمال کاهش قیمت منطقی باشد، اما نه در حال حاضر، زمانی که Galaxy S23 Ultra با قیمت معمولی خود فروخته می شود.

اگر گلکسی اس 23 اولترا همان چیزی است که واقعاً دنبال آن هستید، بهتر است تا عرضه جانشین آن صبر کنید، زیرا در آن زمان است که سامسونگ قیمت را کاهش می دهد. این کاهش قیمت معمولاً حداقل چند صد دلار است، بنابراین می‌توانید تنها با صبر کردن، یک پنی را پس انداز کنید.

برای کسانی که می‌توانند آن را تغییر دهند، خرید Galaxy S24 Ultra با مجموعه ویژگی‌های جدید Galaxy AI، جدیدترین چیپست‌ها، دوربین‌های بهبودیافته و یک سال دیگر پشتیبانی از ارتقای سیستم‌عامل اندروید، انتخاب بهتری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.