Google Maps حتی اگر در داخل یک تونل رانندگی کنید، کار خواهد کرد

Google Maps برنامه ناوبری برای میلیون ها کاربر در سراسر جهان است، چه در گوشی های هوشمند یا وسایل نقلیه آنها. با این حال، یکی از مناطقی که Google Maps نتوانست خدمات خود را ارائه دهد، که در کمال تعجب، Waze متعلق به Google برای سال‌ها انجام داده است، ارائه ناوبری در داخل تونل‌ها است. خوشبختانه، این به زودی تغییر خواهد کرد.

مشخص است که گوگل مپ در داخل تونل ها کار نمی کند، اما گوگل با آپدیت جدید اپلیکیشن مپ را به روز رسانی کرده است و حالا حتی اگر در داخل تونل ها رانندگی کنید، ناوبری GPS خواهید داشت. Waze از این ویژگی با استفاده از چراغ های بلوتوث در داخل تونل های شهرهای بزرگ در سراسر جهان، از جمله نیویورک، شیکاگو، پاریس، بروکسل و غیره پشتیبانی می کند.

ویژگی ناوبری تونل Google Maps برای کاربران iOS فعال نیست - چیکاو

ویژگی ناوبری تونل Google Maps برای کاربران iOS فعال نیست

بر اساس گزارش های اخیر، به نظر می رسد که نقشه های گوگل بالاخره در حال کسب پشتیبانی از بیکن های بلوتوث است. یک ویژگی جدید ناوبری تونل اکنون در منوی تنظیمات برنامه قابل مشاهده است. قابل ذکر است که این ویژگی در حال حاضر در اپلیکیشن اندروید گوگل مپ موجود است. با رفتن به تنظیمات > تنظیمات پیمایش، در قسمت «گزینه‌های رانندگی» در پایین، ویژگی جدید پیمایش تونل Google Maps را خواهید یافت.

توجه داشته باشید که این ویژگی به طور پیش‌فرض غیرفعال است و برای لذت بردن از ناوبری در داخل تونل‌ها، باید آن را به صورت دستی فعال کنید. این ویژگی برای اولین بار در اکتبر 2023 برای کاربران ظاهر شد، اما به نظر می رسد که این ویژگی به طور گسترده برای همه منتشر می شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.