نسخه پولی Microsoft Copilot ممکن است به زودی وارد بازار شود

مایکروسافت Copilot، ربات چت هوش مصنوعی مولد این شرکت را با مرورگر وب Edge خود در دستگاه های تلفن همراه (اندروید و iOS) در میان سایر پلتفرم ها ارائه می دهد. در حال حاضر مایکروسافت به افراد اجازه می دهد تا از تمامی قابلیت های این سرویس از جمله مکالمه و تولید تصویر به صورت رایگان استفاده کنند. با این حال، ممکن است در آینده تغییر کند.

در نسخه 122.0.2336.0 و نسخه 122.0.2342.0 برنامه Microsoft Edge Canary برای اندروید، Android Authority عبارت Copilot Pro را پیدا کرده است. با توجه به نام، این می تواند یک نسخه پیشرفته از Copilot باشد که مایکروسافت ممکن است در آن استفاده کند. مبنای اشتراک طبق یک رشته کد در APK، Copilot Pro «آخرین مدل‌های هوش مصنوعی، دسترسی اولویت‌دار برای پاسخ‌های سریع و ایجاد تصویر با کیفیت بالا» را ارائه می‌دهد.

مایکروسافت قبلاً این سه ویژگی را به صورت رایگان به مردم ارائه می دهد. بنابراین، به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است کاربران را از دسترسی رایگان به برخی از این قابلیت‌ها منع کند و آن ویژگی‌ها را به Copilot Pro منتقل کند، که برای آن باید هزینه‌های ماهانه/سالانه بپردازند. این یک خبر بد برای افرادی است که از Copilot استفاده می کنند. با این حال، این اتفاق می افتاد زیرا مایکروسافت باید از سرمایه گذاری خود در GenAI درآمد کسب می کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.