گلکسی F55 و گلکسی C55 یک گام به عرضه نزدیک تر می شوند

چند روز پیش متوجه شدیم که سامسونگ در حال توسعه گوشی هوشمند جدید سری F به نام گلکسی F55 است. دستگاه آینده به احتمال زیاد یک نوع تغییر نام تجاری از گلکسی M55 خواهد بود که در حال توسعه است و جانشین گلکسی F54 می شود. اکنون، Wi-Fi Alliance گواهینامه Galaxy F55 را صادر کرده است که نه تنها وجود دستگاه را تأیید می کند بلکه نشان می دهد که سامسونگ می تواند خیلی زود آن را راه اندازی کند.

در کنار آن، Wi-Fi Alliance یک گوشی هوشمند جدید دیگر از سامسونگ را تایید کرده است که در گذشته درباره آن چیزی نشنیده بودیم. دارای شماره مدل SM-C5560 است. با توجه به این موضوع، این برند می تواند آن را Galaxy C55 بنامد. آخرین مجموعه از گوشی‌های هوشمندی که سامسونگ در سری C عرضه کرد، گلکسی C7 و گلکسی C8 بودند که در سپتامبر 2017 عرضه شدند. بنابراین، به نظر می‌رسد این برند پس از تقریباً پنج سال، سری C را احیا می‌کند.

جدا از آن، تنها اطلاعات دیگری که گواهی‌های گلکسی F55 و گلکسی C55 نشان می‌دهد این است که این دو گوشی هوشمند دارای وای فای 6 دو بانده هستند. گزینه اتصال با گلکسی M54 و سایر گوشی های هوشمند میان رده.

لیست گلکسی M55 در Geekbench نشان داد که این گوشی هوشمند دارای چیپست Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 است. با توجه به اینکه گلکسی F55 بر اساس آن گوشی هوشمند ساخته خواهد شد، به احتمال زیاد می تواند همان پردازنده را داشته باشد. متأسفانه، این تنها چیزی است که در حال حاضر در مورد Galaxy F55 می دانیم.

گلکسی C55 در حال حاضر یک گوشی هوشمند مرموز تر است. ما نمی دانیم که آیا این بر اساس Galaxy M55 است یا یک دستگاه کاملاً متفاوت. اکنون که سامسونگ دریافت گواهینامه گلکسی C55 را از پلتفرم های مختلف آغاز کرده است، به زودی شاهد نشت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه خواهیم بود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.