به تصاویر لو رفته از چندین قطعه اصلی گلکسی اس 24 نگاهی بیندازید

سامسونگ در حال رونمایی از سری گلکسی اس 24 خود در 17 ژانویه است. در حالی که سامسونگ امیدوار است با سری جدید گلکسی اس 24 عصر جدیدی از موبایل ایجاد کند، پیش از عرضه رسمی آن، تصاویری از چندین بخش اصلی گلکسی اس 24 به بیرون درز کرده است.

تصاویر نشت شده از قسمت های اصلی گلکسی S24 از یک مرکز تعمیر اسلوونی ، Mobistekla (از طریق Gsmarena) است. تصاویر دو برد مدار با پورت های USB-C مربوطه خود را نشان می دهند. تصاویر همچنین یک کابل انعطاف‌پذیر برای نمایشگر و یک کابل نواری برای دکمه‌های صدا و پاور را نشان می‌دهند.

این تصاویر نشان می دهد که قطعات داخلی گلکسی اس 24 چگونه است

در حالی که این تصاویر برای کاربران عادی ارزش چندانی ندارند و حداکثر می توانند از مدارها لذت ببرند، اما برای کسانی که درگیر تعمیر گوشی های هوشمند و موارد دیگر هستند می توانند ارزش خرید داشته باشند. اگر قصد خرید یا ارتقای جدیدترین گلکسی اس 24 را دارید، باید بدانید که در گلکسی اس 24 یک اسنپدراگون یا یک تراشه اگزینوس پیدا خواهید کرد.

همچنین سامسونگ رونمایی کرده است که Galaxy S24 دارای Assiving Aia AI و ویژگی های ویدیوی آهسته است. علاوه بر این، Galaxy S24 Ultra دارای ویژگی‌های دوربین هیجان‌انگیزی است که هدف آن ارتقای سطح بالاتر عکاسی با موبایل می باشد. برخی اطلاعات فاش شده مبنی بر اینکه گلکسی اس 24 دارای ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مشابه پاک کن جادویی پیکسل 8 است، وجود دارد.

علاوه بر این، سامسونگ از گلکسی اس 24 رونمایی کرده است. همچنین، گلکسی اس 24 اولترا مجموعه ای است که هدف آن ارتقای عکاسی با موبایل به سطح بالاتری است. برخی اطلاعات فاش شده مبنی بر این که گلکسی اس 24 دارای ویرایشگر عکس هوش مصنوعی مشابه پاک کن جادویی پیکسل 8 است، وجود دارد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.