احتمالا دوربین گلکسی S24 اولترا تصاویر 200 مگاپیکسلی بهتری در نور کم ثبت کند

در حالی که به نظر می رسد تنها تغییر بزرگ از نظر سخت افزار دوربین گلکسی اس 24 اولترا، دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی جدید آن باشد، سامسونگ در حال انجام چندین پیشرفت در پردازش تصویر است. انتظار می رود این شرکت از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، الگوریتم های بهبود یافته و هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصویر و ویدئو استفاده کند. ظاهراً گوشی پرچمدار آینده کیفیت تصویر بهتری را در حالت های نور کم و 200 مگاپیکسل ارائه می دهد.

Galaxy S24 Ultra ممکن است تصاویر بهبود یافته ای را در تصاویر با نور کم و 200 مگاپیکسل بهتر ارائه دهد

به گفته Ice Universe، گلکسی S24 اولترا دارای یک حالت شب بهبود یافته است که باید کیفیت کلی تصویر را بهبود بخشد. در مناطق تاریک آسمان در صحنه های کم نور، نویز بیشتری نسبت به آنچه می خواهیم وجود دارد، در حالی که جزئیات کمی بیش از حد واضح به نظر می رسند. اگر گلکسی اس 24 اولترا این موارد را بهبود بخشد، می‌تواند در بین بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند جهان قرار گیرد.

منبع اطلاعاتی همچنین ادعا کرد که این تلفن از هوش مصنوعی برای شناسایی 12 نوع مختلف سوژه / شی و بهینه سازی آنها برای کیفیت تصویر بهتر در وضوح 200 مگاپیکسل استفاده می کند.

اطلاعات دقیقی در مورد اینکه دقیقاً چه نوع بهینه سازی هایی را انجام می دهد وجود ندارد، اما این امکان وجود دارد که بتواند اشیاء را شناسایی کند و رنگ، جزئیات و محدوده دینامیکی آنها را متفاوت پردازش کند. دیروز همچنین فاش شد که گلکسی اس 24 اولترا ممکن است تصاویر 24 مگاپیکسلی به جای 12 مگاپیکسل به طور پیش فرض بگیرد.

مشخصات دوربین گلکسی S24 اولترا

انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی کمی بهبود یافته استفاده کند. همچنین گفته می شود که دارای دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است.

انتظار می رود دوربین اصلی و هر دو دوربین تله فوتو دارای OIS باشند، در حالی که دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی ممکن است از زوم اپتیکال 5 برابر به همراه برش درون سنسور برای ارائه کیفیت زوم اپتیکال 10 برابر برای تصاویر ثابت استفاده کند.

چند هفته پیش، سامسونگ همچنین از فناوری Zoom AnyPlace رونمایی کرد که از سنسورهای دوربین 200 مگاپیکسلی برای زوم تا 4 برابر در هر صحنه بدون کاهش کیفیت تصویر استفاده می کند. علاوه بر این، می‌تواند یک ویدیوی فول فریم 4K و یک ویدیوی 4K از بخش بزرگنمایی شده 4 برابر را به طور همزمان ضبط کند تا فضای خلاقانه‌تری برای کاربران فراهم کند. این گوشی همچنین ممکن است قادر به ارائه زوم 5 برابری (تقریباً بدون تلفات) در حین ضبط ویدیوهای 8K باشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.