گلکسی A35 بالاخره طراحی جلویی مدرنی پیدا کرد اما قاب فلزی را از دست داد

تنها چند روز پس از فاش شدن گلکسی A55، تصاویر گلکسی A35 نیز به بیرون درز کرده است. تصاویر گوشی هوشمند میان رده آینده سامسونگ تغییری را در زبان طراحی این شرکت نشان می دهد که نمای جلویی مدرن تر و عنصر طراحی متمایز «Key Island» را نشان می دهد.

گلکسی A35 بسیار شبیه به گلکسی A55 است، اما یک ویژگی کلیدی که باعث می‌شود گلکسی A55 ممتازتر باشد را ندارد.

تصاویر گلکسی A35 فاش شد و «جزیره کلیدی» را فاش کرد

رندرهای مطبوعاتی رسمی گلکسی A35 توسط AndroidHeadlines منتشر شد. این گوشی در سه رنگ موجود خواهد بود: آبی، یاسی و دریایی.

این گوشی هوشمند صفحه نمایش OLED با بریدگی سوراخی شکل برای دوربین سلفی دارد. این یک ارتقاء در مقایسه با بریدگی U شکل گلکسی A34 است که کاملا قدیمی به نظر می رسد.

حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نیز نسبت به گلکسی A34 نازک‌تر به نظر می‌رسند که این یک تغییر خوش‌آمد است. با این حال، حاشیه‌ها همچنان متقارن نیستند، زیرا قاب پایینی کمی ضخیم‌تر از قاب‌های سه طرف دیگر صفحه نمایش به نظر می‌رسد.

به نظر می رسد که گلکسی A35 برخلاف آنچه قبلاً شایعه شده بود، دارای یک قاب پلاستیکی با روکش فلزی برس خورده است. ما نمی‌توانیم خطوط آنتنی را که معمولاً در تلفن‌هایی با قاب فلزی وجود دارد، تشخیص دهیم. بنابراین، به اندازه Galaxy A55 که دارای فریم فلزی براقی است، ممتاز نخواهد بود.

در قسمت پشتی گوشی سه دوربین و یک فلاش LED تعبیه شده است. شایعات ادعا می کنند که گلکسی A35 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS است که نسبت به دوربین 48 مگاپیکسلی گلکسی A34 ارتقا یافته است. همچنین دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. دو دوربین دیگر ممکن است یک واحد فوق عریض و یک دوربین ماکرو باشند.

سامسونگ احتمالا گلکسی A35 را به پردازنده Exynos 1480 مشابه گلکسی A55 مجهز خواهد کرد. این گوشی احتمالاً دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و بلندگوهای استریو است. همچنین ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی باشد، اما ممکن است به زودی اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.