برای خداحافظی با برگه «Important» در فایل منیجر گوگل آماده شوید

طبق آخرین گزارش‌ها، گوگل قصد دارد تب “Important” را در برنامه Files by Google ببندد. تب ‘مهم’ سال گذشته معرفی شد و به طور انحصاری برای دستگاه های هند در دسترس بود. هنگامی که از آن استفاده می کنید، برنامه Files by Google گوشی شما را اسکن می کند و همه اسناد حیاتی مانند گذرنامه، شناسنامه یا هر سند مهم دیگری را شناسایی می کند.

ویژگی برگه “Important” در برنامه Files by Google به خوبی با سرویس DigiLocker دولت هند هماهنگ است. با این حال، تنها پس از یک سال از خدمات خود، گوگل تصمیم گرفت تا ماه آینده این ویژگی را از برنامه حذف کند. در آخرین به روز رسانی برنامه Files by Google، اطلاعیه ای مبنی بر حذف این ویژگی وجود دارد. قابل ذکر است که برگه “مهم” از 15 فوریه 2024 در دسترس نخواهد بود.

به کاربران پیشنهاد می شود قبل از حذف برگه از فایل های مهم کپی تهیه کنند

 

باید توجه داشته باشید که تمام فایل‌های زیر برگه “Important” پس از تاریخ ذکر شده برای همیشه از برنامه Files حذف خواهند شد. بنابراین، اگر از این ویژگی در برنامه استفاده می‌کنید، باید اطمینان حاصل کنید که یک کپی از همه فایل‌های مهم قبل از 15 فوریه 2024 در اختیار دارید. گوگل پیشنهاد می‌کند که کاربران می‌توانند از گزینه اشتراک‌گذاری برای کپی کردن فایل‌های خود استفاده کنند.

طبق پست APK Insight توسط 9To5Google، برای اطمینان از اینکه افراد اسناد مهم خود را از دست نمی‌دهند، Google اعلان‌هایی را ارسال می‌کند که آنها را در مورد خاموش شدن مطلع می‌کند. در این اعلان نوشته شده بود: Files در حال حذف برگه Important است. اسناد ذخیره شده شما در برگه مهم پس از 15 فوریه 2024 حذف خواهند شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.