سامسونگ برای نمایش لوازم خانگی مجهز به هوش مصنوعی در نمایشگاه CES 2024 آماده می شود

به نظر می رسد موضوع نمایشگاه الکترونیکی مصرفی 2024 (CES) آینده هوش مصنوعی باشد زیرا دو تا از بزرگترین غول های فناوری کره جنوبی، سامسونگ الکترونیکس و ال جی الکترونیکس، همگی برای نمایش لوازم خانگی مجهز به هوش مصنوعی در این رویداد راه اندازی شده اند. لوازم خانگی مجهز به هوش مصنوعی که سامسونگ الکترونیکس در حال آماده سازی برای نمایش آنها است، سبک زندگی مصرف کننده را راحت تر می کند.

نمایشگاه CES 2024 از 9 ژانویه تا 12 ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود. در بزرگترین نمایشگاه فناوری جهان، سامسونگ الکترونیکس قصد دارد جاروبرقی های Bespoke Jet Bot Combo و Bespoke Jet AI را به نمایش بگذارد که دارای قابلیت های هوش مصنوعی پیشرفته ای هستند.

Combo Jet Bot به دو روش تمیز کردن خشک و مرطوب مجهز شده است و از فناوری هوش مصنوعی دقیق برای تشخیص کف با هوش مصنوعی استفاده می کند، که به دستگاه اجازه می دهد به راحتی کف و فرش های چوبی را متمایز کند و بر اساس آن تمیز کند.

صحبت از هوش مصنوعی Jet Bespoke، این است که یک حالت AI برای دسته بندی و بهینه سازی قدرت مکش بر اساس بار و فشار برس دارد. سامسونگ همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای محصولات مرتبط با مواد غذایی مانند Bespoke Refrigerator Family Hub Plus که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی می‌شود، با ویژگی AI Vision Inside ارائه می‌کند که مواد داخل یخچال را تشخیص می‌دهد و فهرستی از دستور العمل‌ها را توصیه می‌کند. از آنها ساخته شده است.

سامسونگ گفت: «برنامه غذای سامسونگ دستور العمل‌هایی را بر اساس موادی که در یخچال ذخیره می‌شوند با استفاده از ویژگی AI Vision Inside توصیه می‌کند. مصرف کنندگان می توانند دستور العمل موجود در غذای سامسونگ را در حین پخت و پز بر روی یک صفحه نمایش بزرگ بررسی کنند و اگر این دستور را به فر یا القایی بفرستند، به طور خودکار زمان و قدرت بهینه را برای منو تنظیم می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.